برگزاری جلسه ستاد سالگرد ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) درچهاردانگه

جلسه ستاد سالگرد گرامیداشت ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني (ره) با حضور اعضاء در محل بخشداري چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۸۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ،در این جلسه لطفی طلب بخشدار چهاردانگه حلول ماه مبارک رمضان، ماه ضيافت الهي را تبريک گفت و با اشاره به برگزاري دو انتخابات باشکوه رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا که با مشارکت گسترده مردم در 29 خرداد اظهار کرد:اين انتخابات يکبار ديگر نشان داد مردم ما در صحنه حضور داشته و به آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي وفادار هستند .

وی در ادامه افزود:حضور گسترده مردم درپاي صندوق هاي راي، لبيکي دوباره به نداي ولايت، موجب استحکام نظام جمهوري اسلامي و عامل ياس و نااميدي براي دشمن بود.

نماينده عالي دولت در بخش چهاردانگه درادامه به بخشي از برنامه هاي بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملکوتي حضرت امام خميني(ره) اشاره و تاکید کرد:با توجه به اينکه امسال سالگرد ارتحال با ماه مبارک رمضان مصادف شده موضوع حضور زائران در بخش منتفي بوده، اما لازم است برنامه هاي ادارات در نشر افکار و انديشه هاي حضرت امام(ره) پربارتر از سالها قبلي برگزار گردد.

لطفی طلب تصریح کرد:مردم سالاري ديني، ‌امنيت، آزادي،‌ استقلال،‌ جمهوريت و اسلاميتي که امروز در نظام جمهوري اسلامي از آن برخورداريم مديون انديشه هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي بوده و بايد افکار و انديشه هاي حضرت امام (ره)براي نسلهاي نوجوان وجوان امروزين تبيين تا آينده کشور تضمين گردد.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار