مدیرعامل اتحادیه قرآنی و خانه‌های قرآنی روستایی استان اردبیل خبرداد:

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۱ همزمان با سراسر کشور در اردبیل

مدیرعامل اتحادیه قرآنی و مردمی موسسات و خانه‌های قرآنی روستایی استان اردبیل گفت: طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۱ همزمان با سراسر کشور در موسسات و خانه‌های قرآنی روستایی استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۲۸۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، نهضت حورزاده افزود: طرح قرآنی۱۴۵۱ با محوریت دو سوره ملک و واقعه از قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان در کلاس‌های اختصاصی و ویژه تدریس این دو سوره در جمع قرآن‌آموزان حاضر در موسسات و خانه‌های قرآنی روستایی سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود .

وی با اشاره به این طرح قرآنی ۱۴۵۱ همه روز با محوریت تفسیر، مفاهیم و حفظ و قرائت این دو سوره ملک و واقعه در سراسر استان انجام می‌شود، گفت: سوره ملک تا پایان ماه مبارک رمضان و سوره واقعه تا پایان شهریور ماه سال جاری انجام می‌شود که به نفرات برگزیده این طرح جوایز نفیس و ارزنده‌ای از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اهدا می‌شود .

مدیرعامل اتحادیه قرآنی و مردمی موسسات و خانه‌های قرآنی روستایی استان اردبیل بیان کرد: بیش از صدها قرآن‌آموز در این طرح بزرگ ۱۴۵۱ با حضور مربیان مجرب استان در این طرح قرآنی ثبت نام کردند .

حورزاده با اشاره به اینکه ۳۵ محفل جزءخوانی در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق روستایی در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود،​ افزود: این محافل جزءخوانی و مراسم ختم قرآن کریم در روستاهای آراللوی کوچک، ایوریق، کرکرق، ایوریق ، سوها، آقاباقر، حمل‌آباد، خلیل‌آباد، نوشهر،ثمرین صومعه و در تمامی شهرستان‌ها و‌بخش‌های استان به صورت باشکوه برگزار می‌شود .

وی تصریح کرد : بیش از ۵۰ خانه قرآنی روستایی و موسسات قرآنی در سراسر استان برنامه‌های مختلف قرآنی ماه مبارک رمضان را به صورت باشکوه و با شرکت گسترده آحاد مختلف مردم به ویژه قرآن‌آموزان برگزار می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار