مدیر کل امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش:

دانش آموزان مکلف پسر عشایر ما سفیران نور برای طایفه خود خواهند بود

مدیر کل امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری اولین دوره آموزشی دانش آموزان مکلف پسر عشایر کشور گفت:آموزش و پرورش شهرستانهای تهران میزبان خوبی برای برگزاری این دوره آموزشی بوده است.

کد مطلب: ۶۲۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

علی نقی یزدان پناه در گفت و گو با پانا شهرستانهای تهران، با تبریک اعیاد شعبانیه در این رابطه اظهار کرد:با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان پسر، اجرای این برنامه در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در مرحله اول پس از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان عشایر پسر در استان فارس تصمیم گرفته شد ، اردوی جشن تکلیف دانش آموزی در اردوگاه شهید منتظری شهریار و به میزبانی شهرستانهای تهران برگزار گردد.

مدیر کل امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: دیدگاه اصلی ما ازبرگزاری این اردو برای دانش آموزان عشایر این می باشد که این عزیزان از نظر برخورداری از روحانیون در جمع خوددر محرومیت قرار دارند.

یزدان پناه هدف اصلی برگزاری این برنامه را ارتباط دانش آموزان مکلف با خداوند متعال عنوان کرد و افزود: دانش آموزان عشایر ما سفیران خانواده ، ایل و طایفه خود خواهند بد.

وی تاکید کرد:با توجه به اینکه آموزش این عزیزان عملی می باشد ، سعی خواهیم کرد با طراحی یک ماکت الگویی برای تمامی استانهای کشور ، اردوی دانش آموزان مکلف را نهادینه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار