دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با پانا:

وضعیت هندبال ایران اصلا خوب نیست/ به زودی سرمربی تیم ملی انتخاب می شود

دبیر فدراسیون هندبال گفت: به قدری شرایط هندبال در این دو سال اخیر آشفته بوده که باید هر چه سریعتر برای تشکیل اردو و انتخاب سرمربی تصمیم گیری کنیم هر چند که زمان زیادی از دست داده ایم و دیر شده است.

کد مطلب: ۶۲۰۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره شرایط موجود در هندبال ایران گفت: متاسفانه وضعیت هندبال ایران اصلا خوب نیست در این دو سال گذشته این رشته روز به روز در حال پسرفت بوده است. بازیکنان در شرایط خوبی به سر نمی برند و باید از همین حالا استارت کار را بزنیم و همگی دست به دست هم دهیم تا هندبال به روزهای اوجش برگردد.

وی ادامه داد: متاسفانه بخش اعظم مشکلات هندبال ایران به دلیل عدم اسپانسر است ما در این رشته حمایت کننده ای نداریم و همین موضوع باعث می شود که بازیکنان هم دیگر انگیزه و تمایل نداشته باشند تمام این شرایط مربوط به وضعیت هندبال در گذشته است اما با انتخاب رئیس این فدراسیون فکر می کنم هندبال دیگر مانند گذشته نباشد و وضعیتش بهتر شود.

دبیر فدراسیون هندبال درباره انتخاب مربی برای تیم ملی هندبال هم عنوان کرد: واقعیت این است که برای برگزاری اردوی تیم ملی ما زمان زیادی را از دست داده ایم. جام ملت‌های آسیا را در بهمن ماه و مسابقه‌های آسیایی جاکارتا را پیش رو داریم و باید زودتر به فکر وضعیت تیم ملی می افتادیم اما شرایط مهیا نبود چرا که انتخابات فدراسیون هندبال اواخر سال گذشته برگزار شد و بعد از آن هم با تعطیلات نوروز مواجه شدیم. اما حالا انتخاب علیرضا حبیبی تا حدودی می تواند به وضعیت تیم رسیدگی کند. تیم ملی هندبال ایران یک سال است که در هیچ اردویی شرکت نکرده و باتوجه به اینکه در مردادماه هم رقابت‌های کاپ سئول را پیش رو داریم باید هر چه سریعتر در مورد وضعیت ملی پوشان و انتخاب آنها تصمیم گیری کنیم.

رجبی در مورد تشکیل اردوی تیم ملی هندبال گفت: متاسفانه در یکی دو سال اخیر تیم ملی منسجمی هم نداشتیم. هندبال ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد به طوری که همه بازیکنان هم اکنون در سطح یک اروپا رقابت می کنند اما به دلیل شرایط بد هندبال ایران در اختیار تیم ملی نیستند. ما منتظر تصمیم حبیبی هستیم و او در همین یکی دو روز آینده باید تکلیف اسامی ملی پوشان را به ما اعلام کند و به احتمال زیاد اواخر همین ماه اردوی تیم ملی هندبال برگزار خواهد شد.ضمن اینکه بررسی ها برای انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال هم ادامه دارد و باید کسی را انتخاب کنیم که پتانسیل و شرفیت بالایی داشته باشد تا بتواند وضعیت آشفته هندبال ایران را سر و سامان دهد.

وی در پایان به برکزاری مسابقات لیگ هم اشاره کرد و گفت: در فدراسیون یک تقویم ورزشی تهیه کردند که باید برنامه های خودمان را طبق آن پیش ببریم برای برگزاری لیگ هندبال تصمیم بر آن است که توجه به تقویم فدراسیون‌های بین‌المللی و آسیایی لیگ را برگزار کنیم به همین منظور تا چند روز دیگر جلسه ای خواهیم داشت و تصمیم گیری برای برگزاری لیگ هندبال برای شهرویور ماه را به احتمال زیاد با همان 10 تیم انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار