مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

فرهنگ تولید و اشتغال در بین دانش آموزان استان سمنان نهادینه می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در جلسه مشترک مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بیان نمود: نهادینه سازی فرهنگ تولید و اشتغال در دانش آموزان از اهداف آموزش و پرورش است و با فرهنگ سازی فرهنگ کار و اشتغال، در تحقق اهداف منویات مقام معظم رهبری نیز گام های مثبت برخواهیم داشت.

کد مطلب: ۶۱۴۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، محمدرضا جهان، در جلسه مشترک شورای معاونان اداره کل، مدیران و روسای آموزش و پرورش استان در بسطام، تعلیم و تربیت را شغل انبیا بر شمرد و افزود: وضعیت آموزشی استان و رشد و پیشرفت آموزشی و پرورشی دانش آموزان، حاصل تلاش و زحمات بی وقفه فرهنگیان استان است.

وی بااشاره به پیام معظم رهبری مبنی بر شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال» اظهارکرد: ما فرهنگیان وظیفه داریم با نهادینه نمودن فرهنگ کار و اشتغال در بین جوانان، ایجاد یک مهارت در دوره نظری و افزایش توسعه متوازن در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری گام های مثبت برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به لزوم بروز بودن و فراگیری علوم تصریح نمود: آموزش و پرورش بدون یادگیری و دانش به فرسودگی می رسد و هر زمان فرهنگیان از مطالعه و آموزش فاصله بگیرند، آموزش و پرورش دچار اختلال می شود.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث عمومی آموزشی و تربیتی، موضوعات مهم سازماندهی نیروی انسانی بر اساس شیوه نامه ی تفویض اختیار، سامان دهی فضای فیزیکی، هدایت تحصیلی، توسعه متوازن شاخه ها و رشته های تحصیلی در متوسطه دوره ی دوم، استقرار پایه یازدهم متناسب با تغییر نظام آموزشی و تصمیمات کاربردی برای سال تحصیلی 97-96 اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار