رئیس اداره فرهنگی،هنری،اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرروش :

کسب رتبه اول و دوم کشور در مسابقات فرهنگی و هنری پرسش مهر 15، 16 و 17

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرروش استان اصفهان گفت: مهمترین افتخارات کسب شده در طول سال گذشته در حوزه اداره فرهنگی هنری استان شامل کسب رتبه اول و دوم کشور در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر 15، 16 و 17 در طول 3 سال گذشته است.

کد مطلب: ۶۱۴۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اسماعیل زاده در گردهمایی روساء و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در شهرستان خور و بیابانک اظهار کرد: از دیگر افتخارات می توان به کسب رتبه دوم کشور در 2 سال گذشته در جشنواره هشتمین خورشید ولایت، افزایش اعزام دانش آموزان راهیان نور از 18 هزار نفر به 29 هزار نفر اشاره کرد.
وی با اشاره به مطلب فوق افزود: افزایش سرانه کتاب برای هر دانش اموز از 4 جلد به 6 جلد در دوره ابتدایی و از 11 جلد به 13 جلد در دوره متوسطه اول و دوم، برگزاری قریب به 5/1 میلیون نفر روز اردوی دانش آموزی در طول سال تحصیلی از دیگر افتخارات کسب شده هستند.
اسماعیل زاده بیان کرد: برگزاری 73 کارگاه آموزشی ویژه مدیران، معاونان و مربیان پرورشی استاندر سطح مناطق در 4 زمینه مدیریت اردویی، تربیت اجتماعی، هنرهای نمایشی و هنرهای آوایی در 6 ماهه اول سال تحصیلی و .....نیز از جمله افتخارات کسب شده ای هستند که توسط دانش آموزان بدست آمد.
وی با اشاره به برنامه های در دست اقدام در فصل بهار گفت:برگزاری مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری از 28 فروردین لغایت 8 اردیبهشت ماه و برگزاری جشنواره کرال فرهنگیان برای اولین بار در استان اصفهان با حضور 12 گروه سرود معلمان یکی از برنامه های اصلی در دست اقدام است که به منظور برگزاری آنها تلاش بسیاری شده است.
اسماعیل زاده، برگزاری همایش تجلیل از برگزیدگان استانی مسابقات پرسش مهر 17 در اردیبهشت ماه را از دیگر برنامه های در دست اقدام برشمر و گفت: برگزاری مسابقه میزان با محتوای سخنان حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، قانون اساسی و منشورحقوق شهروندی با هدف گسترش فضای آگاهی و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی و فعال سازی ستادهای اوقات فراغت و تمهید مقدمات با شعار خاص با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش و هم افزایی دستگاه های دولتی و مردمی از دیگر برنامه های در دست اقدام هستند.
رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرروش استان اصفهان بیان کرد: تقویت مجامع بحث و گفتگو و پرسش و پاسخ جهت فعال سازی و مشارکت دانش آموزان در انتخابات پیش رو، حمایت، تقویت فعالیت های کانون های فرهنگی و تربیتی و استفاده مطلوب از ظرفیت کانون ها به عنوان پایگاه های دائمی اوقات فراغت نیز از دیگر برنامه های در دست اقدام هستند .
وی تصریح کرد: در بحث عفاف و حجاب نیز شیوه نامه تاج بندگی به عنوان دستورالعمل پایدار، مبنای عمل ادارات و مدارس در جهت فرهنگسازی و ارتقاء وضعیت عفاف و حجاب در مجموعه آموزش و پرورش استان می باشد.
در ادامه نیز حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد، امام جمعه خورو بیابانک گفت: در دو آیه از قرآن کریم به اهمیت انسان اشاره شده است.
وی بیان کرد: کرامت انسان در خلقت، عقل، هوش و استعداد آن است و با اینکه خداوند بشر را بر همه موجودات برتر دانسته است، اما عمل ناپسند انسان می تواند او را به جایگاه بسیار پایین و پست برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار