آناهیتا همتی در گفت و گو با پانا:

رفتن «عارف» اندوه بزرگی بر دلم نهاد/حاضرم بروم و نباشم که داغ ببینم

آناهیتا همتی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ضمن ابراز تأسف از شنیدن خبر درگذشت «عارف لرستانی»، با اشاره به این امر که رفتن او داغ بزرگی بر دل جامعه هنری نهاده است، گفت: حاضرم بروم و نباشم که داغ ببینم.

کد مطلب: ۶۱۳۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

آناهیتا همتی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پانا، ضمن ابراز تأسف از شنیدن خبر درگذشت عارف لرستانی، گفت: واقعاً رفتن «عارف» اندوه بزرگی بر دلم نهاد.

وی در ادامه ضمن ابراز تأسف از این امر که فرهیختگان هنر، از میان مردم می روند، ادامه داد: ضایعۀ اسف ناک از دست دادن بزرگانی چون استاد علی معلم، حسن جوهرچی و عارف لرستانی برای جامعۀ هنر بسیار سنگین است.

این بازیگر در با اشاره به این امر که در اواخر عمر «عارف لرستانی» با وی همبازی بوده است، اظهار داشت: واقعاً به نظرم شایسته نیست که جوانان هنر ما الکی الکی بمیرند و به نظر من این نوع فقدان ها، فقدان هایی الکی است.

همتی با طرح این پرسش که ایستادن قلب یک جوان چه معنایی می تواند داشته باشد، تصریح کرد: «عارف لرستانی» یک جوان پر انرژی و سالم و به دور از هر گونه بیماری بود و از دست دادن او برایمان بسیار گران تمام شد.

وی که در فیلم تلویزیونی «کوچۀ مروارید» در نقش همسر «عارف لرستانی» مقابل دوربین رفته است، ضمن استعانت از پروردگار و درخواست صبر و شکیبایی برای تمامی هنرمندان داغ دار این عرصه، اظهار امیدواری کرد: امیدوارم خداوند به ما صبر و طاقت تحمل این مصیبت ها را بدهد، چون به یقین حاضرم اگر بدین ترتیب یش برود، من بروم و نباشم و مرگ دوستان و عزیزانم را به چشم نبینم.

این بازیگر ضمن ابراز تأسف از این فقدان، گفت: متأسفم از این که این اتفاقات بیشتر برای جوانان هنر می افتد و همین امر داغ اهالی هنر را دو چندان می سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار