مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان مطرح کرد:

آشنایی با توانمندی روسای آموزش و پرورش در گردهمایی روسای نواحی و مناطق

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هدف از تشکیل گردهمایی روسا و مدیران نواحی و مناطق استان اصفهان، آشنایی با توانمندی ها و شاخص های مختلف موجود در منطقه است.

کد مطلب: ۶۱۳۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان اصفهان؛ محمد حسن قائدیها در گردهمایی روسا و مدیران آموزش و پرورش استان اصفهان در شهرستان خورو بیابانک اظهار کرد: امروز در شهرستان خوروبیابانک، قابلیت های بالایی وجود دارد به طوری که وجود بیش از 30 روستا و سخت کوشی های مردم منطقه قابل تقدیر است.

وی افزود: مردم این منطقه با مقاومت و رشادت های خود درس بزرگی به همگان داده اند که باید الگویی برای دیگران محسوب شوند و این حقیقت که زنان و مردان این شهرستان بسیار پر تلاش هستند و از استعدادهای فراوانی در زمینه های مختلف برخوردار هستند، غیر قابل انکار است.

محمد حسن قائدیها بیان کرد: امروز بیست و پنجمین جلسه گردهمایی روسای آموزش و پرورش در سی و هشتمین ماه فعالیت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید را شاهد هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه اظهاراتش گفت: در دهه فجر سال گذشته که سی و هشتمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی را گذراندیم، در شورای معاونان مصوب شد که از 38 فعالیت ارزنده آموزش و پرورش پرده برداری شود و این در حالی بود که در طول سه سال گذشته بیش از 100 فعالیت ویژه استخراج شد و انتخاب 38 فعالیت شاخص کار بسیار سختی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار