پیام نوروزی رئیس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد

محمد حاجب در پیامی سال 1396 خورشیدی و عید نوروز باستانی را به همه فرهنگیان ، دانش آموزان و مردم ولایتمدار منطقه سعدآباد تبریک و تهنیت گفت .

کد مطلب: ۶۰۸۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سعدآباد ، متن پیام به شرح ذیل است .

بر آمد باد صبح و بوی نوروزی به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز

سال نو می شود ،زمین نفس دوباره می کشد،برگ ها به رنگ درمی آیند و گل ها لبخند می زنند،دوباره عالم و آدم شتابان به استقبال بهار می روندتا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و سرمست و با نشاط ترنم سرود طرب انگیز نوروز را جشن بگیرند .

با گرمای ملایم و فرح بخش روزهای آفتابی بهار در باغ و کشتزارها به سبزه و گل ها بشارت زندگی دوباره می دهد تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه به خود بگیرند .نسیم بهار گیسوان مشک بوی گل ها را با آهنگ موزون حرکت می دهد تا لاله های زیبا و نرگس و ریحان جوانه زنند و ترانه ی عشق را به گوش عشاق رسانند .

همکاران عزیز فرهنگی و فرهیختگان باغ دانایی ،تمام خوبی ها و بدی ها،هر آنچه بود چه خوب و چه بد ،بریکدیگر از دفتر روزگار ورق خورد و از درخت زمان بر زمین افتاد و سالی دیگر گذشت .

بیایید دل های پر مهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند زنیم و هر چه اندوه و زشتی است از آن دور کنیم و با تولد بهار شادی را برای یکدیگر به ارمغان آوریم و باغ دل ها را غرق در شکوفه ی مهر و عطوفت نماییم.

معلم نماد خلقت ایزد است .مظهر مهرومهربانی ،با دستانی پر سخاوت همچون ابر بهاربر کویر تشنه ی علم و دانایی می بارد و آینده سازان را تربیت می کند.بیایید در آغاز فصل آفرینش طبیعت از خدا بخواهیم دل های ما را به بهترین حالات دگرگون کند و برترین تدبیر ها را در سرنوشت ما رقم زند . فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو ،کردار نو،و تصمیم های نو برای آینده است.

امیدواریم سالی که پیش رو دارید.در پرتو عنایات حق و بهره گیری ازرهنمود های دین مبین اسلام وائمه معصومین به خصوص حضرت فاطمه زهرا(س) توام با شادی ،پیروزی ،مهرورزی و سلامتی باشد .

محمد حاجب ريیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار