معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا گفت:

رقابت 403 هنرجوی آذربایجان شرقی در مسابقات عملی هنرستان ها

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش استان با شرکت 403 هنرجوی هنرستانی در 73 رشته در قالب آزمون های عملی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۵۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

عاشور اکرمی در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، با اعلام خبر فوق اجرای مسابقات را به عنوان یکی از محورهای کیفیت بخشی آموزشی با اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش هنرجویان عزیز شاهد افزایش رتبه های کشوری استان در سال تحصیلی جاری باشیم.

معاون آموزش متوسطه استان، ایجاد انگیزه های لازم برای جذب و هدایت استعداد ها، بروز خلاقیت و توانمندی های مهارتی هنرجویان، توسعه و تعمیق روحیه کار و کارآفرینی را از اهداف مهم اجرای مسابقات در سطح هنرستان ها دانست

وی افزود : در کنار تلاش برای دستیابی به اهداف اصلی مسابقات، کشف نقاط ضعف آموزش ها و برنامه ریزی برای رفع این نکات ضعف و بروز آوری تجهیزاتی هنرستان ها برابر استانداردهای آموزشی را جز مواردی دانست که بایستی مورد توجه و تاکید مستمر قرار گیرد .

اکرمی موضوع برنامه ریزی برای استفاده از فرصت باقی مانده برای حضور هنرجویان منتخب استان در مرحله علمی کشور را بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد: با هدف ارتقاء جایگاه استان در این زمینه، معاونین آموزش متوسطه نواحی و مناطق استان به صورت مستقیم این موضوع را پیگیری نمایند تا هنرجویان منتخب استان با آمادگی کامل در مراحل بعدی مسابقات شرکت نمایند.

وی خاطرنشان شد: مرحله اول کشوری مسابقات در قالب آزمون علمی در اردیبهشت ماه 1396 برگزار گردیده و هنرجویان منتخب کشور در این مرحله در مرحله پایانی و عملی مسابقات در استان های میزبان مسابقات به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت هنرجویان برتر کشور مشخص شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار