نمایشگاه نقاشی بنیاد نیکوکاری «دست‌های مهربان» در ساری برگزار می‌شود

مسئول ارتباطات و رسانه نمایشگاه نقاشی بنیاد نیکوکاری از برگزاری نمایشگاه نقاشی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در ساری خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۴۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، لیلا یوسفی با اعلام این خبر اظهار داشت: سی و دومین نمایشگاه نقاشی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با حضورهنرمندان، بازیگران و قهرمانان المپیکی و جهان در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه دو روزه دست های مهربان با هنرمندی ۸۰ کودک تحت حمایت این بنیاد و ارائه آثار هنری بیماران(ای بی) برگزار می شود. به منظور تقدیر شایسته این کودکان از مردم ایران

مسئول ارتباطات و رسانه این نمایشگاه یادآور شد: در این مراسم سایر حامیان کودکان این بنیاد حضور دارند تا در این نمایشگاه دو روز پذیرای همه علاقه مندان و مهمانان باشند.

یوسفی با بیان اینکه این نمایشگاه در استان مازندران برای اولین بار برگزار می شود، افزود: پیش از این نمایشگاه در شهرهای اصفهان، کرج، تبریز، شیراز، مراغه و.... برگزار شده بود که با استقبال خوب مسئوولین، هنرمندان و ورزشکاران همراه شد.

وی در ادامه گفت: این نمایشگاه نقاشی روزهای شنبه و یکشنبه بیست و یکم و بیست و دوم اسفند به مدت دو روز از ساعت ۱۶الی۱۹در باشگاه فرهنگیان ساری واقع در خیابان فرهنگ برپا می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بنیاد نیکوکاری دست های مهربان از سال ۸۶ فعالیت خود را در زمینه حمایت از زنان سرپرست خانوار آغاز نموده است، اظهار کرد: این بنیاد در ساخت مدرسه و درمانگاه و سپس به حوزه بیماران(ای بی) فعال بوده و تا به امروز موفق به اخذ چندین گواهینامه بین المللی شده است.

یوسفی یادآور شد: این بنیاد با شعارحفظ کرامت انسانی مددجویان تا به امروز توانسته 15هزار نفر را در سراسر کشور تحت پوشش قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار