اکران و نقد و بررسی «شماره 17 سهیلا» با حضور عوامل در چارسو

نشست تخصصى نقد و بررسى فيلم سينمايى «شماره 17سهيلا» روز چهارشنبه 18 اسفندماه، ساعت 19:30 با حضور تهيه‌كننده، كارگردان، بازيگران و امير پوريا به عنوان منتقد در پرديس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۰۴۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، امير سيدزاده تهيه‌كننده فيلم سينمايى «شماره 17سهيلا» اعلام کرد: فیلم سينمايى «شماره 17سهيلا» روز چهارشنبه 18 اسفندماه، ساعت 19:30 به صورت ویژه در پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می‌آید و نشست تخصصى نقد و بررسى آن بعد از نمایش فيلم با حضور تهيه كننده ومحمود غفاری كارگردان و همچنین زهرا داودنژاد و مهرداد صديقيان بازیگران فیلم وامير پوريا به عنوان مجری و منتقد جلسه برگزار خواهد شد.

وی افزود: اين فيلم در بخش سوداى سيمرغ جشنواره سی و پنجم فجر حضور موفقى داشت و با استقبال خوب منتقدين و اصحاب رسانه مواجه شد و اگرچه كج سليقگى هيئت داورى، آشفتگى و بي‌عدالتى فراوانى را بر اين دوره از جشنواره تحميل کرده بود، اما بازي‌هاى بسيار خوب داودنژاد و صديقيان وهمچنين جسارت كارگردان و تهيه‌كننده در انتخاب اين سوژه، قابليت‌هاى فراوان گروه سازنده را به رخ كشيد.

فیلم سینمایی «شماره 17 سهیلا» روایت‌کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریع‌تر ازدواج کند تا بچه دار شود.

زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، احسان امانی و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار