معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

تکدی گری جرم و کمک به متکدیان در تضاد با قانون است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تکدی گری جرم و کمک به متکدیان حرفه ای در تضاد با قانون است و دستگاه های متولی می بایست بصورت جدی این مشکل کهنه را حل نمایند و فقط مختص ایام خاصی همانند نوروز نباشد.

کد مطلب: ۶۰۰۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، هادی پژوهش جهرمي در جلسه ساماندهي متكديان با اشاره به استاني بودن جمع آوري و ساماندهي متكديان عنوان نمود: اين موضوع مي بايست در كل استان لحاظ شود.

وی افزود: شيراز بعنوان يك شهر فرهنگي، مذهبي، تاريخي و ادبي در ايران و جهان شناخته مي شود و مي بايست چهره شهر در شأن سومين حرم اهل بيت(ع) باشد و فرمانداري شهرستان با تشكيل ستاد دائمي به اين موضوع رسيدگي كند تا بتوان شهر بدون گدا را رقم زد.

وي با بيان اينكه اكثر متكديان غير بومي بوده و از برخي از استان هاي شرقي كشور وارد شيراز مي شوند خاطر نشان كرد: 90 درصد از اين افراد معتاد هستند و مدير كل دفتر اتباع و مهاجرين خارجي با كمك نيروي انتظامي و شهرداري مي بايست متكديان غير ايراني را شناسايي، دستگير و از كشور طرد نمايند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس اظهار داشت: در بحث برخود با متكديان حرفه اي مي بايست سازمانهاي مردم نهاد را فعال نماييم و در خصوص معتادين متجاهر پس از دستگيري به مركز ماده 16 واقع در دهكده سلامي هدايت شوند و در اين زمينه صدا و سيماي استان مي تواند در آگاهي رساني به مردم نقش ارزنده اي داشته باشد.

هر ساله جمع آوري متكديان از تاريخ 15 اسفند تا 15 فروردين ماه در دستور كار ستاد ساماندهي متكديان قرار مي گيرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار