راه اندازی کانون اصلاح ساختارقامتی منطقه گل تپه

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گل تپه، گفت: مرکز اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان گل تپه، در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده ی این منطقه، افتتاح و راه اندازی شده است،

کد مطلب: ۵۹۷۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد

سعیدی نیک گفت: واحد مذکور، خوشبختانه در ایام بهمن ماه جاری، از حیث فضا و وسایل تجهیز شده و آمادگی و توانایی مناسب وجود دارد تا در این زمینه ( به شکل یک روز در هفته و روزهای یکشنبه ) به فعالیت پرداخته و خدمترسانی نماید.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان سرمايه‌هاي انساني ايران اسلامي هستند و هر نوع افت جسمي يا ضعف در بدن و اندام آن‌ها در وضعيت جسماني، رواني و رفتاري آن‌ها اثر منفی و زیانبارخواهد داشت.

سعیدی نیک اظهار کرد: با اتکا به ظرفیت های ایجاد شده از طریق این مرکز در سطح منطقه، به شکل علمی و عملی، اقدام موثر و اهتمام شایسته بمنظور حل و فصل مشکلات اشاره شده در بخش دانش آموزی، انجام خواهد شد.

وی با بیان این که سلامت جسمی و فیزیکی دانش آموزان، بسیار در فرایند تحصیل و موفقیت آموزشی آنان اهمیت و نقش دارد، به اهداف راه اندازی این مراکز اشاره و اظهار داشت: تشخیص و شناسایی دانش آموزان دارای ناهنجاری های قامتی و هدایت و سالم سازی وضعیت بدنی و ارتقای سلامت ساختار قامتی کودکان و نوجوانان مشغول به تحصیل، از جمله ی کارکردهای این عرصه، به حساب می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار