آیت الله سعیدی:

انفاق و از خودگذشتگی نیروی انتظامی شایسته تجلیل است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: نیروی انتظامی جان خود را در راه خدا انقاق می کند که بی شک این انفاق و از خودگذشتگی شایسته تقدیر و قدردانی است.

کد مطلب: ۵۹۷۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار فرماندهان، مسئولان و کارکنان یگان ویژه استان قم، از فعالیت های موثر و مستمر نیروی انتظامی در حوزه های مختلف تقدیر کرد و افزود: تلاشی که در راستای تامین امنیت جامعه دینی صورت می گیرد، نوعی عبادت است.

وی ادامه داد: بدون شک کارکنان نیروی انتظامی خدمتگذاران خالص، جوانمرد و مدافعان شجاع در عرصه خدمت به نظام و ولایت هستند.

سعیدی با بیان این که انسان ها در برابر حق 2 طایفه هستند، اظهار داشت: دسته اول کسانی هستند که در مقابل حق حالت تهاجمی دارند تا حق نتواند بر آنها نفوذ کرده و تاثیر بگذارد و دسته دوم کسانی هستند که در مقابل حق خود را آزاد می گذارند تا حق در جان و دل و فطرتشان نهادینه شود که در قرآن کریم از این دسته به عنوان افراد متقین یاد می شود.

امام جمعه موقت قم، یکی دیگر از نشانه های افراد مومن و متقین را انفاق کردن در راه خدا دانست و افزود: ما امروز شاهدیم کارکنان نیروی انتظامی در عرصه های مختلف به خصوص جانفشانی در راه خدا، اهداف نظام، فرمانده معظم کل قوا و حفظ میهن اسلامی فعال بوده و از جان خود که بالاترین ارزش و دارایی اوست انقاق می کند که بی شک این انفاق و از خودگذشتگی شایسته تقدیر و قدردانی است.

سعیدی با اشاره به اهمیت اقامه نمازاول وقت نیز خاطر نشان کرد: باید تمامی مردم نسبت به اقامه به موقع نماز حساس باشند و در زمان ندای موذن دعوت حق را با شوق بپذیرند و ندای الهی را اجابت کرده و به آن پاسخ دهند چرا که اولین کسی که ندای موذن را اجابت می کند وجود مقدس حضرت مهدی(عج) است.

حسن رودباری فرمانده یگان ویژه استان قم نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: یگان ویژه شاخه ای از نیروی انتظامی است که با بهره گیری از نیروهای جوان، جسور و انقلابی، در خدمت تامین امنیت و آرامش جامعه است.

وی با بیان شرح وظایف یگان ویژه در کنترل اجتماع های غیرقانونی و مقابله با جرایم خشن، اظهار داشت: سیاست یگان ویژه به خصوص در سال­ های اخیر، استفاده از سرمایه گران بهای پشتیبانی مردمی است و هدف اصلی ما این است که مردم با مشاهده یگان ویژه، احساس آرامش و امنیت نمایند.

فرمانده یگان ویژه استان قم با تاکید بر رویکرد اجتماعی و مردم محوری یگان ویژه، اظهار داشت: یگان ویژه در کنار مردم و همراه مردم است و می کوشد در اجرای ماموریت های خود با جلب مشارکت و حمایت مردم از توان بالقوه آنها نهایت استفاده را ببرد، چراکه بدون همراهی و همدلی مردم نمی توان در ماموریت ها موفق عمل کرد و بدون شک مردم پشتیبان خوبی برای نظام و نیروهای مسلح محسوب می شوند.

رودباری همچنین برگزاری فعالیت های فرهنگی و برپایی نمایشگاه های مختلف را از برنامه های یگان ویژه استان قم برای افزایش اعتماد و آشنایی مردم با این یگان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار