اختصاص یک میلیارد ریال برای ساخت سالن ورزشی در قهاوند

در جشن پیروزی انقلاب در شهرستان قهاوند، فرماندار شهرستان همدان قول داد، یک میلیارد ریال اعتبار، برای ساخت سالن ورزشی در این روستا در کمیته برنامه ریزی مصوب شود.

کد مطلب: ۵۹۵۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، علی تعالی در این مراسم ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب با بهای سنگین خون شهیدان به دست آمده است بنابراین بایستی با همه توان برای حفظ آن بکوشیم .

فرماندارشهرستان همدان با اشاره به احساسات برخاسته از عقیده ایرانیان نسبت به امام راحل یادآوری کرد: در هیچ انقلابی 11 میلیون استقبال کننده و در هیچ بدرقه ای 6 میلیون تشییع کننده نبوده است.

تعالی زحمات روحانیت در هدایت نظام اسلامی را خاطر نشان کرد و افزود: امنیت امروز در سایه رهبری انقلاب و وحدت است ما باید شکر این نعمت را بجا آوریم.

فرماندار همدان با اشاره به مشکلات موجود در جامعه نظیر بیکاری و ... بیان داشت: امیدواریم با اقدامات دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی و دیگر حوزه ها و تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی گام های خوبی در این رابطه برداریم .

وی ضمن برشمردن برخی از کارهای صورت گرفته در روستاها گفت: خدمات نظام اسلامی بعد و قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

فرماندار همدان در بخشی دیگر از سخنان خود به سخنان رییس جمهور جدید امریکا اشاره کرد و تصریح کرد: او از رشادت های ملت ایران خبر ندارد.

وی افزود: ما سازنده موشک های دور برد و بالستیک هستیم و در حوزه نظامی پیشرفت هایی داشته ایم که می تواند بازدارنده باشد.

در این مراسم همچنین تعالی فرماندار شهرستان همدان قول داد یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سالن ورزشی در این روستا در کمیته برنامه ریزی مصوب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار