نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر به پانا خبر داد؛

طرح استیضاح قالیباف درصورت قانع نشدن از گزارش حادثه پلاسکو

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران درخصوص حضور شهردار تهران و ارائه گزارش حادثه پلاسکو در جلسه امروز شورای شهر گفت: اگر از صحبت های شهردار تهران قانع نشدیم به سمت مرحله قانونی طرح سوال و استیضاح شهردار می رویم.

کد مطلب: ۵۹۴۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدمهدی تندگویان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در پاسخ به این سوال که اگر اعضای شورای شهر تهران از پاسخ شهردار درباره حادثه پلاسکو قانع نشدند طرح استیضاح شهردار کلید می خورد یا نه گفت: در واقع اشتباه این است که گزارش شهردار تهران درباره حادثه پلاسکو، در یک جلسه جمع شود.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اضافه کرد: اگر در جلسه امروز شورا به من نوبت برسد حتما درخواست می کنم که این جلسه در نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شود و علاوه بر آن، موضوع با برگزاری یک جلسه جمع بندی نشود.

وی افزود: اگر در جلسه امروز شورا، همه سوالات از شهردار تهران پرسیده شود و چنانچه قانع نشدیم حتما وقت مجددی را تعیین می کنیم برای اینکه شهردار از خود دفاع کند و پس از دفاعیه نهایی شهردار اگر قانع نشدیم به سمت مرحله قانونی طرح سوال از شهردار و مراحل استیضاح برویم به شرط اینکه تعداد نمایندگان و ... همه قصه هایی که همیشه در طرح سوال از شهردار داریم دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار