برگزاری جشن یاوران انقلاب درشهرستان قدس

جشن یاوران انقلاب دانش آموزان پیشتاز و فرزانه در آموزشگاه دخترانه سما شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۴۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، در این مراسم جواهریان نماینده اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، محمدرضا بهمنش مدیر، حسین نوروزی عضو شورای شهر، محمد قاسمی معاون پرورشی، آزاد ایمانی مسئول سازمان دانش آموزی و مربیان و دانش آموزان پیش آهنگ پیشتاز و فرزانه آموزش و پرورش شهرستان قدس حضور داشتند.

محمدرضا بهمنش، در سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: شما دانش آموزان با حضور در این تشکل ها تمرین مسئولیت پذیریری را انجام می دهید که نتیجه شکوه، آزادی و رشد شخصیت شما به همراه خواهد داشت پس با نشاط و پرانرژی در این تشکل ها حضور پیدا کنید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: با توجه به حجم زیاد آسیب های اجتماعی، حضور شما دانش آموزان در این تشکل ها می تواند، ضمن حفاظت از شما در برابر آسیب ها، منجر به رشد و بالندگی تان گردد. به عنوان مثال در تشکلی مثل پیشتازان و فرزانگان شما می توانید مهارت های لازم و ضروری را به دست آورید.

بهمنش افزود: تمام فعالیت های پرورشی باید درجهت رشد و پرورش استعداد دانش آموزان باشد واگر استعدادیابی دانش آموزان در زمینه های مورد علاقه آنها به درستی صورت گیرد می توان جامعه ای خلاق در همه ابعاد را انتظار داشت.

محمدرضا بهمنش در پایان پیشنهاد داد که: مدیران و مربیان گرامی زمینه حضور دانش آموزان را حداقل در یک تشکل از تشکل های مدارس را فراهم آورند تا دانش آموزان با حضور در این تشکل ها، مبانی اخلاقی و پرورشی را بیاموزند.

در ادامه مراسم دانش آموزان در قالب گروه های چندنفره مهارت های تشکیلاتی خود را اجرا کردند واز مربیان و دانش آموزان پیشتاز و فرزانه و همچنین خبرنگاران برتر پانا شهرستان قدس تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است ،در حاشیه این مراسم نمایشگاه های دستاوردهای دانش آموزان پیشتاز و فرزانه، غرفه جهت یابی، جشنواره غذا، خبرگزاری پانا و نمایشگاه عکس برپا بود.

/خبرنگار:علیرضا سرتیپی و محسن خجسته /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار