افتتاح پایگاه خبرگزاری پانا در دبیرستان حضرت آمنه (س) ناحیه 1 اهواز

پایگاه خبری دانش آموزی دبیرستان حضرت آمنه(س) با حضور مسئولان سازمان دانش آموزی استان خوزستان و آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز افتتاح شد .

کد مطلب: ۵۹۳۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، در ایام الله دهه فجر و با حضور احمدی معاون سازمان دانش آموزی و صباغ نیا مسئول خبرگزاری پانا استان خوزستان پایگاه خبرگزاری پانا دبیرستان حضرت معصومه (س ) ناحیه 1 اهواز افتتاح شد.

در این مراسم که گلدار مسئول حراست اداره ،دیناروندی رئیس و ضرغامی کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی ناحیه 1 آموزش و پرورش به همراه جمعی از دانش آموزان و مسئولین دبیرستان حضرت معصومه نیز حضور داشتند،دانش آموز خبرنگاران فرزانه از سراسر مدارس دخترانه ناحیه 1 اهواز گرد هم آمدند و با روش تهیه و پوشش خبر و عکس رویداد های مختلف و فعالیت در پایگاه مورد نظر آشنا شوند.

احمدی ضمن سپاسگزاری از همکاری خواجوی،مدیر و کادر آموزشی دبیرستان حضرت معصومه(س) به دانش آموزان خبرنگار توصیه کرد: در انجام این رسالت خطیر تعهد های اخلاقی ، صداقت و پیگیری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

صباغ نیا نیز ضمن اشاره به سابقه فعالیت پانا و خبرنگاران دانش آموز در استان، از روند فعالیت خبرگزاری و آموزش جمع زیادی از خبرنگاران در این حوزه خبرداد و گفت: دانش اموزانی که از سنین پایین جذب خبرگزاری پانا شده و در این زمینه فعال بوده اند هم اکنون در ردیف خبرنگاران مطرح استان و کشور مطرح شده اند.

شقایق علوانی مسئول دفتر خبرگزاری پانا در دبیرستان حضرت معصومه(س)بیان کرد: دانش آموزان خبرنگار می توانند خبرهای خود را به ایمیل دفتر خبری دبیرستان معصومه (س) بفرستند که پس از ویرایش در سایت خبرگزاری استان قرار خواهد داد.
گفتنی است: در جنب مراسم افتتاحیه 2 کارگاه آموزشی درمورد شیوه نگارش خبر توسط صباغ نیا مسءول خبرگزاری پانا استان خوزستان و آموزش عکاسی توسط زهرا توکلی دانش آموز دبیرستان حضرت معصومه و از عکاسان برتر کشور، برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار