مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

زنگ انقلاب در 8000 مدرسه نواخته شد/اجرای 340 برنامه در دهه فجر

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری 340 برنامه متمرکز در آموزش و پرورش استان در طول دهه مبارک فجر خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۲۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد نور الزهرای نحیه 3 تبریز با اشاره به سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن در 12 بهمن 57، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، ما ترک الله اکبر خفه شده اجداد ماست که در جمهوری اسلامی ایران مصداق پیدا کرده است.

وی با بیان این که امروز از رشادت های ایثارگران و آزادگان در سراسر جهان با عزت یاد می شود، افزود: در سال 57 مردم ایران می خواستند که امام بر دلها حکومت کند و ایشان آمدند و نظام جمهوری اسلامی ایران، ایمان و وحدت کلمه را در کشور استقرار کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که آرمان ها و اهداف انقلاب برای ما چراغ هدایت است، ادامه داد: امروز زنگ انقلاب در 8 هزار مدرسه نواخته می شود و رویکرد ما اجرای برنامه های جوان پسند و کارآمد در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

پاشایی گفت: امسال 340 برنامه به شکل متمرکز در آموزش و پرورش استان در طول دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد و خاتمه بخش برنامه ها ،راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خواهد بود که فرهنگیان و دانش آموزان با حضور باشکوه ، همراه با سایر اقشار مردم، وحدت کلمه را به عرصه ظهور خواهند رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار