اقدامي خيرخواهانه توسط يكي از معلمان خراسان جنوبي

نمايش تبلور معلمي توسط معلم فداكار استان نسبت به دانش آموزان محروم

معلم درمياني با اقدامي خيرخواهانه و فداكارانه تبلور معلمي را نسبت به دانش آموزان محروم به نمايش گذاشت .

کد مطلب: ۵۹۱۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبي ، حسین مهرانفرمدير آموزش و پرورش شهرستان درميان گفت : يكي از معلمان اين شهرستان در اقدامي خيرخواهانه و فداكارانه پوشاك زمستاني دانش آموزان محروم اين شهرستان را تهيه و اهدا نمود.
حسين مهران فر در مراسم اهداي هداياي اين معلم ايثارگر به دانش آموزان دبيرستان شهيد مصطفايي درميان افزود : ارزش ريالي اين هدايا 35 ميليون و 500 هزار ريال مي باشد كه از سوي معلم خيّر اين آموزشگاه آقاي محمدرضا واحدي دبير ادبيات فارسي تأمين شده است .
وی ضمن اشاره به اهمیت كار خیر و کمک به دانش آموزان محروم خاطر نشان کرد: کمک به دانش آموزان محروم افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیرخشنودی و رضایت مردم گام بر می دارند.
مهران فر تصريح كرد : مشارکت و همکاری معلمان در راستای کمک رسانی به مدارس، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر و ستایش است و نام و یاد خیرین همیشه ماندگار و جاودان خواهد بود.
گفتنی است البسه گرم زمستاني كه توسط اين معلم نيكوكار تهيه شده بود طي مراسمي با حضور مسئولان آموزش و پرورش به دانش آموزان دبيرستان شهيد مصطفايي درميان اهدا شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار