دستگیری عامل کلاهبرداری فضای مجازی در تربت جام

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری اینترنتی 160 میلیون ریال از حساب افراد خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۱۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا خراسان رضوی فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام با اعلام این خبر گفت:کارشناسان پلیس فتای تربت جام در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی دست یافتند ک نشان میداد فردی با هویت مجازی در شبکه های اجتماعی دام هایی برای طعمه های خود به منظور سوء استفاده های اخلاقی و کلاهبرداری از آنان پهن می کند.

سرهنگ محمد یزدانی افزود:با کسب این اطلاعات تحقیقات گسترده پلیسی با گشت زنی های اینترنتی آغاز و متهم مورد نظر شناسایی شد.

وی خاطر نشان کرد:پلیس با هماهنگی مقام قضائی متهم 18ساله که منصور نام دارد را دستگیر کرد.متهم که در برابر شواهد و ادله راهی جز بیان حقیقت نمی دید,اعتراف کرد که در شبکه های مجازی به معرفی خود به عنوان یک زن ضمن برقراری ارتباط و فرستادن پیام های عاطفی اغلب جوانان را اغفال می کند.

وی تصریح کرد:تحقیقات بعدی پلیس حاکی از آن بود که متهم از اطلاعت حساب بانکی مادرش سو استفاده کرده و طعمه های او که مورد تهدید قرار می گرفتند از دو ماه قبل 160میلیون ریال به این حساب بانکی کارت به کارت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با هشدار به مردم مبنی بر اینکه رمز کارت عابر بانک محرمانه است و از قرار دادن اطلاعات آن در اختیار دیگران خودداری نمایید.

متهم پس از بازجویی های تکمیلی باتشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار