مدیر روابط عمومی اوقاف استان مرکزی به پانا خبر داد:

پیگیری طرح های عمرانی در 3 امامزاده شهرستان اراک

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از پیگیری اجرای طرح های عمرانی و بازسازی در 3 بقعه متبرکه شهرستان اراک خبر داد.

کد مطلب: ۵۵۱۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین عبداله حسینخانی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: در جلسه ای که با حضور استاندار و معاون عمرانی استانداری مرکزی و جمعی از مسئولین برگزار شد، در خصوص اجرای برخی از اقدامات عمرانی در آستان مقدس امامزادگان محمد عابد(ع)، عبداله (ع) و آمنه خاتون(س) و هفتاد و دو تن ساروق تصمیماتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد به منظور حل مشکل پارکینگ آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک تا پایان ماه جاری طبق قیمت کارشناسی تعین شده 50 درصد مبلغ کل زمین از محل منابع استانداری و مابقی توسط هیات امنای این بقعه تامین شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به مجاورت آستان مقدس امامزاده عبداله(ع) و آمنه‌خاتون(س) اراک با دبیرستان آزادگان طبق هماهنگی های صورت گرفته به منظور گسترش فضای این بقعه متبرکه توافق شده بود که فضای این مدرسه در اختیار اوقاف قرار داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینخانی ابراز داشت: در این خصوص نیز مقرر شد بخشی از این دبیرستان تا آخر اسفند امسال و بخش دیگر تا پایان شهریور ماه سال 96 آزاد شود.

وی با اشاره به انجام عملیات عمرانی در دست اقدام در آستان امامزادگان 72 تن ساروق بیان کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط اعم از شهرداری، راه و شهر سازی و ... مکلف شدند تا 40 روز آینده نسبت به محوطه سازی این بقعه اقداماتی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار