با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی;

آرم سرویس مدارس آذربایجان شرقی رونمایی شد

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به صورت نمادین از ناوگان حمل و نفل دانش آموزی و آرم سرویس مدارس استان رونمایی شد.

کد مطلب: ۵۳۷۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،جعفر پاشایی در این نشست با اشاره به رویکرد امسال آموزش و پرورش استان مبنی بر ایجاد انگیزه تحصیل،تدریس و مشارکت ،تاکید کرد: خانواده بعنوان مشتری اصلی دستگاه تعلیم و تربیت استان باید رضایمتندی خاطر از مدرسه را کسب کند و این مهم باید از اول مهر در مدارس مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک رسانه ی بزرگ است،افزود: این نهاد ظرفیت اشاعه فرهنگ را از طریق قشر معلمان و دانش آموزان را به خوبی دارد و باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تربیت دانش آموز از تمام ابعاد را یادآور شد،افزود: برای تحقق تربیت همه بعدی همسویی خانه،مدرسه و جامعه در هر اقدام و تعاملی ضروری است.

پاشایی، در خصوص خدمات سرویس مدارس، متذکر شد: طبق نظرسنجی ها و تحقیقات رضایتمندی عمومی از خدمات این بخش در جامعه نیست و این مطلب نشان دهنده وجود مشکل در امر سرویس دانش اموزان است و باید با مشارکت همه دستگاه های مربوطه حل شود.

وی اقدامات و برنامه ریزی در این خصوص را در مسیر خانه تا مدرسه، ساعات حضور در مدرسه،خروج از مدرسه،راه مدرسه تا خانه و ورود به خانه دانست و تعامل همه دستگاه ها راهگشا خواهد بود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان، تامین سرویس های ایمن و سالم را یکی از راه های تعامل دستگاه ها با آموزش و پرورش برشمرد و تاکید کرد: نارسایی در این بخش بازتابی سریع روانی و رسانه ای و جامعه دارد و مدیران باید در این خصوص اقدامات پیشگیری را انجام دهند.

پاشایی بر تربیت اجتماعی دانش آموزان و بر امنیت اخلاقی،اجتماعی و روانی تاکید کرد و افزود: بدآموزی دانش آموزان در سرویس های مدرسه مداوم است و در این خصوص باید سلامت جسی،رفتاری و اخلاقی رانندگان به دقت و بدون هرگونه سهل انگاری صورت بگیرد.

وی گفت: ما باید با عملکرد درست، اعتماد اولیا به مدیران مدارس و اعتقاد خانواده ها را تامین کنیم و آموزش مستمرر رانندگان سرویس مدارس و کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی باید به درستی صورت بگیرد.

گفتنی است گردهمایی هماهنگی و توجیهی بازگشایی مدارس و سرویس دانش آموزان مدارس استان آذربایجان شرقی با شعار تدبیر به سوی مهر( امنیت،سلامت و کیفیت) در صبح امروز در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار و از آرم سرویس مدارس رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار