معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل:

دانش آموزان ايلامي در مسابقات ورزشی کشور شانزده مقام برتر کسب نمودند

معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: دانش آموزان مدارس استان ايلام با شرکت در مسابقات ورزشی کشوری موفق به کسب شانزده مقام انفرادي ، تيمي و مدال های رنگارنگ شدند.

کد مطلب: ۵۳۷۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، مليحه اسلامي معاون تربیت بدنی و سلامت این اداره کل گفت: بیست و هفتمین دوره مسابقات ورزشی کشوری دانش آموزان دختر و سی و دومین دوره مسابقات ورزشی کشوری دانش آموزان پسر در مرداد و شهریور ماه سال جاری برگزار شد. در اين دوره از مسابقات ورزشی با ميزباني شهرهای شیراز، اراک، قم، سنندج و اصفهان در دو بخش دختران و پسران در مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه برگزار شد. دانش آموزان استان ايلام در دو گروه دختران و پسران به مسابقات کشوری اعزام شدند و توانستند شانزده مقام انفرادي و تيمي و مدال های رنگارنگ کسب نمایند.

خانم اسلامي در ادامه افزود: تیم های ورزشی دختران در رشته های طناب زنی ماده جاگينگ امدادي مقام چهارم و ماده جاگيينگ 30 ثانيه مقام ششم انفرادي، بدمینتون متوسطه اول مقام هفتم دوبل آزاد بدمينتون مقام پنجم، فوتسال متوسطه اول مقام ششم و دعوت از دروازه بان تيم به اردوي تيم ملي فوتسال دختران کشور را کسب نمودند، همچنین در رشته دو وميداني در دوره ابتدایی مقام چهارم ماده 100 متر با مانع و مقام پنجم 1500متر و در دوره متوسطه اول مقام چهارم ماده پرتاب توپ کشور را به دست آوردند.

اسلامی تصریح نمود: تیم های ورزشی پسران نيز در رشته ژيمناستيك مقام اول و دوم ماده پرش از خرك و مقام سوم وسيله دارحلقه کشور را کسب نمودند و در رشته دوو ميداني دوره اول متوسطه مقام دوم و سوم ماده پرتاب نيزه و مقام ششم ماده دو 800 متر و در دوره ابتدايي مقام چهارم و هفتم پرتاب وزنه و مقام ششم درماده دو100 متر حائز مقام کشوری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار