رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران عنوان کرد؛

تعیین تکلیف پروژه های مشارکتی نیمه‌تمام

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت : مشخص شدن تکلیف پروژه های مشارکتی می تواند یکی از ماموریت های مهم شورا در سال آخر باشد که با حفظ سهم شهرداری می توان به تحقق بخشی از درامد های پایدار نیز امید داشت .

کد مطلب: ۵۳۵۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد سالاری در دویست و نودمین جلسه شورا با اشاره به بازدید خود از منطقه 22 گفت : یکی از نکاتی که در این بازدید به چشم آمد موضوع پروژه های مشارکتی شهرداری تهران با دیگر سازمان ها و نهاد ها است که یکی از شاخص ترین و بزرگ مقیاس ترین آنها پروژه مشارکتی هزار و یک شهر است.

وی ادامه داد: این پروژه به دلیل اختلاف در تعارضات ملکی و اینکه شهرداری تهران هنوز نتوانسته در خصوص اسناد مربوط به انجام تعهدات فی مابین اقدامات لازم را انجام دهد ماه ها است که زمین گیر شده و هیچ اقدام عمرانی در آن صورت نمی گیرد و به حالت تعطیل درآمده است.

رییس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران افزود :در خواست ما از شورا این است که جلسه ای ما بین ذینفعان این پروژه (وزارت راه و شهر سازی، شهرداری تهران ، ارتش جمهوری اسلامی و .. ) تشکیل شود و نسبت به رفع تعارضات اقدام گردد.

سالاری تصریح کرد:با مشخص شدن تکلیف این پروژه که از پروژه های فرا منطقه ای و فرا شهری است بخش عمده ای از سرانه ها تامین می شود .

وی ادامه داد : از طرفی تعیین تکلیف این پروژه ها با حفظ سهم شهرداری تهران می تواند در تامین درآمد های پایدار و تحقق این مهم موثر باشد بنابراین تعیین تکلیف این پروژه و نیز پروژه های مشارکتی نظیر آن باید یکی از ماموریت های مهم شورا در سال آخر باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار