مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

سهمیه ها را اضافه نکنیم و به کیفیت کار بیندیشیم

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در سال اقتصاد مقاومتی با توجه به محدودیت های مالی امسال سهمیه ها را اضافه نکنیم و به کیفیت کار بیندیشیم.

کد مطلب: ۵۳۳۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، عبدالرضا فولادوند در نشست آغاز نمادین اردوهای راهیان نور سال تحصیلی 95-96 اظهار داشت: اعتقاد و باور قلبی ما این است که برای حفظ یاد و خاطره دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید کار بزرگی در حال انجام است که ثمراتی بزرگ داشته ولی باید بعضی واقعیت ها را درنظر گرفت و آن این است که در سال اقتصاد مقاومتی با توجه به محدودیت های مالی باید به کیفیت کار بیندیشیم.

وی افزود: هدف اصلی ما نشان دادن فرهنگ دفاع مقدس و شهداست نه نشان دادن محل عملیات های مهم؛ لذا باید بیشترین استفاده را از وجود دانش آموزان در احیای فرهنگ جبهه و جنگ داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم آمارها را رشد ندهیم و سهمیه ها را اضافه نکنیم. ما در اجرای برنامه های سال گذشته محدودیت های متعددی در بحث روحانیون همراه کاروان ها، نقل و انتقال ها و غیره داشتیم. سهمیه امسال استان تهران 55 هزار نفر اعلام شده در حالی که بخشی از دانش آموزان سال سومی ما قبلا اعزام شده اند و امسال هم سال سرنوشت سازی را در پیش دارند. همچنین با توجه به اینکه منابع مالی آموزش و پرورش کاهش پیدا کرده سوال من این است که آیا در بخش اردوهای راهیان نور هم کاهش اعتبار داریم یا خیر.

فولادوند تاکید کرد: با توجه به محدودیت ها پیشنهاد من این است که به کیفیت کار بپردازیم تا بیشترین استفاده را به لحاظ معنوی داشته باشیم.

گفتنی است، نشست تصمیم گیری درخصوص آغاز نمادین اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی 95-96 با حضور سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و جانشین فرماندهی قرارگاه امام حسن عسگری، پاسدار علی صابر ماهانی زئیس سازمان بسیج دانش آموزی، مهدی علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش، احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم و فرمانده قرارگاه راهیان نور دانش آموزی قم، شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، کمره ئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از مدیران آموزش و پرورش و مسئولان سازمان بسیج مستضعفین عصر روز سه شنبه 16 شهریور 1395 در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.


در این نشست درخصوص جزئیات آغاز نمادین اردوی راهیان نور در روز 10 مهرماه 95 از جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شهرستان قم تصمیم گیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار