هزار هکتار از اراضی ملی ملارد برای سرمایه گذاری به تعاونی ها واگذار می شود

خبرگزاری پانا :فرماندار شهرستان ملارد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان از واگذاری هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان در فاز اول برای سرمایه گذاری به تعاونی ها خبر داد.

کد مطلب: ۵۳۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملارد، نور محمد فردی با اعلام این خبر گفت: این تعاونی ها باید با عضویت افراد بومی و دارای تحصیلات مرتبط باشد و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است در اسرع وقت نسبت به تشکیل و ساماندهی این تعاونی ها اقدام نماید . به قابلیت بالقوه این شهرستان در زمینه های صنعت، کشاورزی و گردشگری اشاره کرد وی افزود: با سرمایه گذاری در این زمینه ها ضمن ایجاد اشتغال، پتانسیل های این شهرستان بالفعل می شود.

وی با تاکید بر ارتقاء انگیزه خدمت رسانی بیشتر به مردم، پیگیری امور توسط مسئولان تا حصول نتیجه را خواستار شد.

فرماندار ملارد اشتغال را دغدغه اصلی خانواده ها و مسئولان کشور برشمرد و از ادارات شهرستان خواست تا در جذب و ایجاد اشتغال تعهد شده خود کوشا و فعال باشند.

وی در ادامه از برگزاری همایش سراسری صاحبان صنایع ، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان با مسئولان استانی و شهرستانی در آینده نزدیک خبر داد . در ادامه این جلسه هر کدام از اعضاء به ارائه گزارش از عملکرد خود پرداخته و مسائل و مشکلات پیش روی خود رامطرح نمودند.

گفتنی است شهرستان ملارد توانسته است تا کنون رشد 230 در صدی در ایجاد اشتغال داشته باشد.

میزان اشتغال تعهد شده شهرستان ملارد در سال جاری 10هزار و 283 شغل بوده که تا کنون بیش از 23 هزار شغل ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار