بهره برداری از بوستان بانوان شهر سگزآباد از توابع شهرستان بویین زهرا

کلنگ ساخت مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان بویین زهرا توسط استاندار قزوین نیز به زمین زده شد.

کد مطلب: ۵۳۱۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، بوستان بانوان شهر سگزآباد از توابع شهرستان بویین زهرا در ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار قزوین به بهره برداری رسید.


این بوستان با۲۳۰۰ مترمربع مساحت دارای پیست اسکیت، دوچرخه سواری، زمین بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، پارک کودک، آلاچیق، آب نما و برکه است و برای ساخت آن ۴۹۵ میلیون تومان هزینه شده است.

کلنگ ساخت مجتمع رفاهی فرهنگیان شهرستان بویین زهرا توسط استاندار قزوین نیز به زمین زده شد.
این مجتمع درزمینی به مساحت ۳۱۵۰ مترمربع در ۴ طبقه ساخته می شود و دارای سوئیت برای میهمانان، اتاق اداری، سالن کنفرانس، پارکینگ است که با ۳ میلیارد تومان اعتبار در سه سال ساخته خواهد شد.


فریدون همتی استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: با تبعیت از رهبری و حفظ وحدت باید در مسیر خدمتگذاری گام برداریم و توسعه و عمران استان و کشور را هموار کنیم.


همتی ادامه داد: باید به دنیا نشان دهیم دین و سیاست می تواند با یکدیگر جلو رفته و موفق عمل کند و اگر خدمت رسانی و تامین رفاه عمومی را با اجرای طرح های عمرانی جدی بگیریم در این مسیر موفق عمل کرده ایم.


استاندار قزوین یادآور شد: دشمنان می خواهند نظام را تضعیف کرده و ما را در اداره کشور ناتوان جلوه دهند ، باید هوشیار باشیم و با تقویت رابطه دولت و مردم از همه ظرفیت ها برای اداره مطلوب جامعه استفاده کنیم.


همتی تصریح کرد: هر کس در مسیر رهبری و نظام است هرگز به خود اجازه نخواهد داد تا دولت را تضعیف کرده و مردم را ناامید و بی اعتماد کند لذا انتظار داریم اگر مشکلی دیده می شود با نقد دلسوزانه آن را به مسئولان منعکس کنند تا با توجه به امکانات برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار