باقرزاده در گفت و گو با پانا اعلام کرد؛

جمع آوری اطلاعات 176 شهید نهضت در قالب 10 هزار صفحه

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: اطلاعات 176 شهید دوران دفاع مقدس نهضت سوادآموزی در قالب 10 هزار صفحه کتاب سوره های سرخ جمع آوری شده است.

کد مطلب: ۵۲۳۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

علی باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با اشاره به اینکه 176 شهید دوران دفاع مقدس مربوط به نهضت سوادآموزی است، اظهار کرد: در سرگذشت پژوهی شهدای آموزش و پرورش علاوه بر مشخصات فردی خصوصیات اخلاقی، شیوه تحصیل، تشکیل زندگی، همسرداری، پرورش فرزند و نحوه ارتباط با خانواده فرد بررسی می شود.

وی ادامه داد: در این سرگذشت پژوهی نحوه احترام به پدر مادر، حضور او در صحنه های انقلابی، مساجد و هیئت های مذهبی، خاطرات پیش از تولد، وضعیت اقتصادی و فرهنگی، نحوه حضور در مدرسه، روابط دوران کودکی و تحصیل، رفتارهای اجتماعی، اشتغال و تشکیل خانواده ذکر شده است.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: یک فرم 13 صفحه ای به خانواده، همرزم و هر فردی که به شهید دسترسی دارد، داده می شود تا اطلاعات مذکور و حتی خصوصیات فردی و معیارهای ازدواج او نیز در آن نوشته شود.
باقرزاده بیان کرد: ماه عسل این اطلاعات پس از جمع آوزری و استخراج در قالب کتاب سوره های سرخ آمده است ما نباید منابع دست اول در مورد شهدای دفاع مقدس را از دست دهیم.
وی در پایان تصریح کرد: حدود 10 هزار صفحه از 176 شهید دفاع مقدس نهضت سوادآموزی در این کتاب در قالب 500 صفحه جمع آوری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار