برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی

مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی با تاکید بر زمینه سازی تقویت تولید کنندگان داخلی ادوات موسیقی، اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی از امروز 19 تیرماه در سالن نمایشگاهی بازار موبایل ایران شماره 2 آغاز به کار کرده و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت و تلاش می شود زمینه تقویت تولیدات داخلی با نشان های معتبر فراهم شود .

کد مطلب: ۵۱۴۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا ،رامین سمیع زاده مدیر اجرایی نمایشگاه میامکس 2016 ،اظهار کرد: در راستای حرکت به سمت جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق ،شرکت های اصلی و معتبر برای شرکت در نمایشگاه از فیلتر اتحادیه صنف فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری ،تلفن همراه و لوازم جانبی عبورکرده و تمامی غرفه ها دارای شناسنامه هستند .
وی افزود: تمامی غرفه هایی که در نمایشگاه میامکس حضور دارند دارای جواز و پروانه کار هستند و مردم می توانند با خیال راحت کالاهای موجود را از نظر کیفیت ،امکانات و ویژگی ها با هم مقایسه کنند .
سمیع زاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر غرفه داران این نمایشگاه با ارایه قابلیت های انواع گوشی های تلفن همراه و ادوات موسیقی که عمدتا با تخفیف های نمایشگاهی عرضه می شوند مشاوره و آموزش های اولیه را به نحو صحیح و به شکل رایگان برای بازدیدکنندگان ارایه می دهند که این امر نیز به عنوان گامی در مسیر استفاده صحیح و هدفمند از این محصولات خواهد بود .
دبیر اجرایی نمایشگاه میامکس اظهار کرد: طبق آمار رسمی 80 درصد کاربران ایرانی از قابلیت های پیشرفته تلفن همراهشان آگاهی ندارند و اغلب کاربران تنها از 10 درصد قابلیت های گوشی هایشان استفاده می کنند .
سمیع زاده ابراز امیدواری کرد: به موازات برگزاری این نمایشگاهها تولیدات داخلی بیش از پیش با طراحی جدید ،شرایط مناسب و کیفیتی رقابت پذیر با نمونه های مشابه خارجی عرضه شوند .
دبیر اجرایی نمایشگاه میامکس اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی از امروز 19 تیرماه در سالن نمایشگاهی بازار موبایل ایران شماره 2 آغاز به کار کرده و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت و طی این مدت همه روزه از ساعت 10 صبح تا 20 میزبان علاقه مندان خواهد بود .
گفتنی است این نمایشگاه با ارایه انواع تلفن همراه از نشان های تجاری معتبر ایرانی و خارجی و نیز اداوات موسیقی اعم از سازهای زهی ،بادکوبه ای ،الکترونیکی در فضای بسیار مدرن و حرفه ای برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار