بافت 25 تخته فرش برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در خوسف

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان خوسف گفت :25 تخته فرش دستبافت که به دست زنان شهرستان خوسف بافته شده برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در عراق برش خورده و تحویل ستاد عتبات عالیات شهرستان شده است.

کد مطلب: ۵۱۳۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، غلامرضا حاجی زادهدر جمع مردم مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر خوسف در مراسم پرچم گردانی (پرچم حرم امام حسین (ع)) با اشاره به کمک های مردمی ، خیّران و بافندگان فرش گفت: با پیگیری های انجام شده در سطح شهرستان خوسف چند کارگاه بافت فرش فعال شد که تاکنون 25 تخته فرش برش خورده و هم اکنون 4 کارگاه در شهر خوسف فعال است و با توجه به استقبال خواهران یک کارگاه دیگر نیز در محله مسجد علی ابن ابیطالب (ع) فعال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه توسعه حرم حضرت علی (ع) در نجف اشرف و احداث صحن بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) در مجاورت آن بعهده استان خراسان جنوبی می باشد نیازمند کمک های مردمی و خیّران بوده که می توانند به حساب بانک ملی واریز یا به دفتر ستاد شهرستان تحویل دهند.

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان خوسف یکی از اقدامات ستاد را اعزام 30 تا 45 روزه استاد کار ، سنگ کار ، کاشی کار و گچ کار متخصص و با تجربه اعلام کرد و افزود: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به ستاد شهرستان مراجعه کنند تا بر اساس اولویت اعزام شوند.

مشمولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار