شهردار اردبیل خبرداد:

اجرای 10 پروژه عمرانی و مشارکتی در شورابیل

شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر 10 پروژه عمرانی و مشارکتی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل در حال اجراست.

کد مطلب: ۵۰۸۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

ه گزارش پانا استان اردبیل ، مید لطف‌اللهیان اظهار کرد: با هدف توسعه و رونق‌بخشی به صنعت گردشگری در حریم دریاچه شورابیل این پروژه‌ها با سرعت و گستردگی خاص در حال اجراست که امیدواریم بخشی از این طرح‌ها تا هفته دولت آماده بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه در این طرح تحول سعی بر این است تا شهروندان و گردشگران بتوانند از امکانات موجود بهره بگیرند، افزود: پروژه‌های متعددی در این مجموعه در حال اجراست که با بهره‌برداری از آنها زمینه تفریح سالم همراه با نگاه سلامت محور در این مجموعه فراهم می‌آید.

شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر 10 پروژه عمرانی و مشارکتی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل در حال اجراست.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: پروژه پارک‌های بهشت گمشده و صخره‌ای، رینگ پیاده مسیر سلامت، ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری، رینگ دوم با عرض 30 متر ویژه خودروها و بازگشایی ورودی‌های جدید شورابیل از جمله این طرح‌ها است.

وی یادآور شد: در حال حاضر این پروژه توسط پیمانکاران در حال اجراست و تلاش برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه‌ها انجام می‌شود. شهردار اردبیل اضافه کرد: بیش از 15 پیمانکار در مجموعه شورابیل در حال فعالیت هستند.

لطف‌اللهیان به ورودی‌های متعدد و همچنین احداث پارکینگ، کمپ‌های موقت و مجموعه‌ تاسیسات اقامتی و حضور گردشگران همزمان با آغاز فصل گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: فاز اول این پروژه تا پایان ماه مبارک رمضان و همزمان با ورود گردشگران نهایی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به همسطح‌سازی آرامستان‌های اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در همه آرامستان‌ها اجرا می‌شود تا هموطنانمان در زیارت قبور و حضور در این فضاها به راحتی تردد کنند.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به رضایت مردم در اجرای طرح همسطح‌سازی آرامستان قاسمیه در آرامستان جدید و بهشت فاطمه اجرای طرح همسطح‌سازی را آغاز خواهیم کرد تا رضایت مردم بیشتر فراهم آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار