شهردار تبریز:

ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود

شهردار تبریز از اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی و فضاسازی‌های متنوع در سطح شهر، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۴۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی ،صادق نجفی شهردار تبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در سطح مناطق ده‌گانه، با اجرای ویژه‌برنامه‌های محتوایی، مورد توجه خواهد بود.

وی برگزاری کرسی‌های تلاوت، قرائت و تفسیر کلام‌الله مجید، دوره‌های آموزشی ویژه اخلاق فردی، اجتماعی و اداری، کارگاه‌های معرفت‌شناسی روزه و آموزش‌های ویژه سلامت روزه‌داری را از اهم برنامه‌های فرهنگی و آموزشی شهرداری تبریز در ماه رمضان عنوان کرد.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای فضاسازی‌های متنوع و زیبا در سطح شهر را از برنامه‌های عملیاتی شهرداری در سطح شهر خواند و افزود: در این راستا، فضاسازی‌های محیطی در محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی، در جای‌جای شهر نصب شده و در خدمت حال‌و‌هوای معنوی شهر قرار گرفته است.

شهردار تبریز با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: طبق تعالیم دینی، مهم‌ترین عبادت، همان خدمت به خلق خداست؛ بنابراین باید در فرصت الهی این ماه، با عزم و سعه‌صدر بیشتری متوجه وظایف خدمتگزاری خود شویم.

وی ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم یاری‌مان کند تا روزه زبان را در این ماه عزیز، به فضیلت عمل و تکریم خدمت به شهروندان تسری دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار