برای اولین بار در استان زنجان صورت گرفت

کسب گواهی نامه ایزو 9001 توسط حوزه مالی معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش

معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش استان گواهی نامه ایزو 9001 را در بخش ساماندهی حوزه مالی و بهبود روش های اصلاح فرایندها و رویه های مالی کسب کرد.

کد مطلب: ۵۰۳۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، " یعقوبعلی عبادی " معاون پشتیبانی این اداره با اعلام این خبر گفت: بعد از ارزیابی از فعالیت های معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و اجرای موفق برنامه ها و شاخص های الزام آور در بخش اداری مالی که برای اولین بار این معاونت انجام گرفت، این معاونت موفق شد برای اولین بار در بین ادارات کل آموزش و پرورش کشور گواهی بین المللی ایزو 9011 را کسب کند .

وی افزود: گواهی نامه گروه شرکت های ics تایید می نماید که سیستم مدیریت کیفیت این اداره کل مورد ارزیابی قرار گرفته و منطبق با الزامات استاندارد iso 9001شده است .

عبادی چشم انداز سیستم مدیریت کیفیت (ایزو 9001) را تسهیل دریافت و پرداخت وجوه دولتی و ارتقاء انضباط مالی دستگاه های اجرایی خواند و اظهار داشت: ماموریت این سیستم مدیریت شامل توجه به سرمایه انسانی به عنوان منبع اصلی رشد سازمانی، رعایت کامل کلیه قوانین و مقررات مالی و محاسباتی، مشارکت تمامی کارکنان و تقویت کار تیمی در بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات و پایبندی کلیه کارکنان به اخلاق حرفه ای و رفتار شهروندی سازمانی است .

وی همچنین این اقدام را در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری دانسته و اعلام کرد: حسابداری تعهدی نیز در این حوزه از سال 94 آغاز و منطبق با استانداردهای موجود در کنار حسابداری نقدی به منظور شفاف کردن عملیات مالی، مدیریت بهینه درآمدها و هزینه ها انجام می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار