فرماندار قرچک در آئین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره):

تنها راه بقای نظام تداوم راه حضرت امام خمینی(ره) است

همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی با حضور فرماندار قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۵۰۲۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، مسعود مرسل پوردر مراسمی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: معنویت و ایمان قلبی امام ، ملت ایران را از یوغ استکبار رهایی بخشید و انقلاب را به پیروزی رساند.

وی در ادامه ،گفت: یکی از بارزترین خصوصیت حضرت امام ، مردمی بودن ایشان است و این باعث تداوم حرکت مردم در مسیر رو به رشد انقلاب شد.

ویفرماندار قرچک تصریح کرد: مذهبی کردن مبارزه،پرهیز از مشی مسلحانه و حفظ اتحاد و انسجام از دیگر خصوصیات بارز حضرت امام بود که ایشان را از به عنوان رهبری برجسته در تمامی جهان معرفی کرد.

این مقام مسئول در ادامه، با اشاره به این که رهبر فقید انقلاب اسلامی با خلوص نیت، ایمان و معنویت قیام بزرگ الهی ملت ایران را به ثمر نشاند و مردم ایران و بسیاری از مردم مستضعف جهان را از قید بندهای مختلف آزاد کرد، تصریح کرد: هنر حضرت امام(ره) این بود که در زمانی که عده ای شعار دین منهای سیاست را سر می دادند در اوج دینداری و معنویت وارد سیاست شدند و پیروزی را نصیب ملت ایران کرد.

مرسل پور تأکید کرد: تنها راه دوام و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تداوم حرکت و راه حضرت امام است.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار