کتاب فن بیان و سخنوری منتشر شد

کتاب فن بیان و سخنوری نوشته حمیدرضا خانپور مدرس کارافرینی و مدیریت و اکبر فرجی ارمکی استاد مدیریت دانشگاه تهران منتشر شد.

کد مطلب: ۵۰۲۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ این کتاب در سه فصل کلیات با شش گفتار، مفهوم‌شناسی با یازده گفتار و فصل ظرائف و فنون با 50 گفتار متنوع آموزشی علمی و کاربردی در حوزه فن بیان و سخنوری تالیف شده است.
این کتاب به طور بدیعی به مباحث جامع و کاربردی فنون بیان و سخنوری پرداخته است و به مطالب کاربردی نظیر هوش‌هیجانی، هوش گفتاری، آداب سخن گفتن، مدیریت استرس در سخنرانی‌های بزرگ، آوا شناسی و واحدهای آوایی،‌سیستم تنفسی فرد و نقش آن در سخنوری، سخنرانی آسانسوری، روش‌های مخاطب‌شناسی، روش‌های صحیح پرسش و پاسخ، علل بیرون جهیدن آب دهان،‌صحنه، لباس سخنران و روش‌های مراقبت از حنجره و سخنران و روش‌های متنوع سخنرانی در جلسات، سمینارها و همایش‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرده است.
این کتاب می‌تواند به عنوان منبعی بسیار مفید و ارزنده برای مخاطبین خود که شامل اساتید دانشگاه، مدیران عالی و ارشد بخش‌های دولتی و خصوصی، مجریان شبکه‌های رسانه ملی، فرهنگیان، وکلا و قضات دادگستری و کسانی که به صورت روزانه با مردم ارتباط و تعامل دارند مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.
به گفته مولفین این اثر ارزنده فرهنگی می‌تواند، منبعی ارزشمند برای آموزش در دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت دانشگاهی و موسسات آموزشی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
در این اثر سعی شده است تا در کنار استفاده از منابع غربی، از منابع ناب اسلامی و همچنین منابع ارزشمند مکتوب شعر و فرهنگ پارسی و آموزه‌های دینی، اسلامی و ایرانی بهره کافی گرفته شود.
مولفین این کتاب حمیدرضا خانپور از مدیران ارشد آموزشی و مدرس دوره‌های کارآفرینی و اکبر فرجی ارمکی از اساتید مدیریت دانشگاه تهران هستند که آن را در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به مدیران اجرایی و مخاطبین تقدیم کرده‌اند.
منبع:تسنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار