نت‌برگ، برگ برنده کسب و کارها

مهمترین دغدغه کسب و کارهای نوپا، معرفی و تبلیغات است؛ جذب مخاطب و مشتری در بازار اشباع شده امروز به قدری اهمیت دارد که عموم کسب و کارهای نوپا مجبورند بخش زیادی از سرمایه خود را به این کار مهم اختصاص دهند. ایراد تبلیغات به شیوه‌های سنتی این است که تبلیغات موفق و پر سرو صدا، با میزان هزینه‌ای که به بودجه شرکت‌ها تحمیل می‌شود رابطه مستقیمی دارد و هر کسب و کار، به هر اندازه‌ای که هزینه کند، مخاطب بیشتری جذب می‌کند.

کد مطلب: ۵۰۰۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ تبلیغات تلویزیونی بودجه بزرگی می‌طلبد که فراهم‌کردن آن کار هر کسی نیست. در عین حال بعضی از شیوه‌های تبلیغ نیاز به صرف وقت زیاد و تلاش مداوم دارد، برای همین بسیاری از کسب و کارها بعد از مدتی ناامید می‌شوند و یا نتیجه مطلوبی را که مدنظرشان بود، کسب نمی‌کنند.
نت برگ به عنوان اولین و بزرگ‌ترین سایت خرید گروهی در ایران، با برخورداری از خانواده میلیونی خریداران، به کمک کسب و کارهای نوپا آمده و با معرفی محصولات صاحبان کالا و خدمات، به معرفی کسب و کار و جذب مشتری‌های پایدار و جدید کمک می‌کند.
شیوه نت‌برگ نسبت به سایر تبلیغ‌کنندگان بسیار جذاب است. اولین و مهم‌ترین ویژگی نت برگ به نسبت سایر تبلیغ‌کنندگان، رایگان بودن تبلیغات است. کسب و کارها بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند کالا و خدمات خود را روی سایت نت‌برگ و به میلیون‌ها خریدار معرفی کنند و به‌صورت آنلاین محصولات خود را بفروشند. مزیت دیگر، فروش آنی است، به این معنی که کسب و کارها می‌توانند محصولات فروشندگان را پس از آشنایی خریداری کنند.
مزیت دیگر شیوه تبلیغاتی نت‌برگ برای کسب و کارها، فراهم‌سازی بازار عادلانه رقابت است که هر کسب و کار، بدون توجه به سابقه، هزینه تبلیغات و بزرگی اسم می‌توانند در کنار هم به جذب مشتری بپردازند.
تبلیغات در نت‌برگ هدفمند است و نام و محصولات هر بنگاه اقتصادی، دقیقا به مشتریانی معرفی می‌شود که برای بهره‌مندی از همان خدمات به نت‌برگ مراجعه کرده‌اند. جهت آشنایی بیشتر با سرویس‌های نت‌برگ اینجا را کلیک کنید.
منبع:ایسنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار