پیام تبریک فرماندار پیشوابه مناسبت نیمه شعبان

فرماندار شهرستان پیشوا در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۴۹۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، عباس ملکوتی خواه در این پیام بیان کرد: روزمیلادباسعادت دوازدهمین گل بوستان نبوی حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه مصادف است با روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، روز انسان های مخلص و جان برکفی که درکسوت گمنامی و با تکیه بر اخلاق و صفات نیک، وظایف حساس و ارزشمندی را برای حفظ و دفاع از امنیت، منافع و مصالح کشور و نظام جمهوری اسلامی بر عهده دارند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) افزود: بزرگترین وظیفه منتظران امام زمان(عج) این است که از لحاظ معنوی، اخلاقی و عملی و پیوندهای دینی، اعتقادی و عاطفی با مؤمنین و همچنین برای رویارویی و مقابله با زورگویان، خود را آماده کنند.

ملکوتی خواه اضافه کرد: انتظار حقیقی و درست، همراه با حرکت و پویایی است و وظایف، مسئولیت ها و ویژگی هایی از جمله آگاهی، امیدواری، مقاومت، حرکت و دعا برای ظهور آن منجی بشریت را به خویش اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت:اینجانب میلادفرخنده‌ مهدی موعود و روزسربازان گمنام آن حضرت را ‌به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مسوولان و دولتمردان انقلاب اسلامی و مردم عزتمند شهرستان پیشوا تبریک‌ گفته و از ایزد یكتا تعجیل‌ درفرج‌ مبارک‌ آن‌ حضرت‌ و اقتدار روزافزون‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ را مسئلت‌ دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار