مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبرداد:

کسب رتبه نخست کشوری اردبیل در صدور سند مالکیت روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در سال گذشته با توجه به فعالیت‌های مثبت و مناسب بنیاد مسکن، استان اردبیل رتبه نخست کشوری صدور سند مالکیت روستایی را کسب کرد.

کد مطلب: ۴۹۱۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،فرهاد سبحانی افزود: تا کنون در سطح استان اردبیل 95 هزار جلد سند مالکیت در سطح روستاها و شهرها صادر شده است و تلاش و جدیت بر توسعه و گسترش اقدامات در این حوزه است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با توجه به فعالیت‌های مثبت و مناسب بنیاد مسکن، استان اردبیل رتبه نخست کشوری صدور سند مالکیت روستایی را کسب کرده است، گفت:‌ این اسناد در ضمانت بانکی روستاییان به کمک آنها می‌آید و می‌تواند در این حوزه مشکلات آنها را رفع کند.

سبحانی تعداد مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کل استان را نزدیک به 50 هزار واحد مسکونی برشمرد و بیان کرد: از میزان 50 درصدی مقاوم‌سازی در استان تعداد 32 درصد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان مشگین‌شهر مقاوم‌سازی شده و باید اقدامات در این زمینه در سطح شهرستان توسعه و گسترش یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین روستاها را در این شهرستان داریم بنابراین باید توجه جدی به روستاهایی که تاکنون در زمینه مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای مسکونی وام نگرفته‌اند داشته باشیم تا در زمان وقوع حوادث آسوده و ایمن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار