معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل:

سند اردبیل 1400 تدوین شد

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از نهایی شدن تدوین سند اردبیل 1400 با هدف اشتغالزایی و توسعه و رونق اقتصادی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۲۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سند اردبیل 1400 تدوین شد

بهمن حسین زاده افزود:تدوین این برنامه عملیاتی که از دی ماه سال 96 آغاز و در اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسیده است 240 جلسه کارشناسی با مشارکت بیش از 200 نفر کارشناس و متخصص برنامه ریزی از 58 دستگاه اجرایی استان برگزار گردید .
وی اظهار کرد: برنامه اردبیل 1400 با رعایت الزامات اسناد بالادستی مانند سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم و آمایش سرزمینی تنظیم شده است .
حسین زاده بیان کرد: در این برنامه تکالیف هر کدام از دستگاه های اجرایی استان به صورت واقعی و با جهت گیری آرمان خواهانه پیش بینی شده است .
وی ادامه داد: تدوین سند اردبیل 1400 علاوه بر اینکه تکالیف عملیاتی دستگاه های اجرایی استان برای چهار سال پیشرو را فراهم آورده است بلکه ابزار مناسبی برای ارزیابی عملکردها و یافتن راهکارهای بیشتر برای توسعه بهتر استان را نیز به همراه خواهد داشت .
معاون استاندار اردبیل با اشاره به هدف گذاری برای ایجاد 20 هزار شغل در سال جاری در استان اظهار کرد: بیشتر گرفتاری های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی در جامعه ریشه در معضل بیکاری دارد و با هدف رفع این معضل هدف گذاری مذکور انجام و تحقق آن مورد تاکید مدیریت عالی استان است .
حسین‌زاده اضافه کرد: برای عملیاتی کردن این هدف باید هر چه سریعتر فضای کسب و کار در استان ارتقا یافته و زیرساخت‌های تولید و سرمایه‌گذاری توسعه یابد و حمایت‌ها و تسهیلات نیز به سمت کارآفرینی و طرح‌های اشتغالزا هدایت شوند .
وی گفت: استفاد ه بهینه از منابع استان، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا یکی از راهکارهای موثر برای تحقق ایجاد 20 هزار شغل در استان می‌باشد .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه برای بهبود فضای کسب و کار و فراهم نمودن بستر سرمایه‌گذاری،پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان راه‌اندازی می‌شود افزود : پنجره واحد با هدف حذف بروکراسی اداری و جلوگیری از مراجعه سرمایه ‌گذاران و کارآفرینان به دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع در توسعه اقتصادی، اشتغال مولد و ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌گذاران انجام می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار