معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

بنیاد امور بیماری‌های خاص در کهگیلویه‌وبویراحمد احداث می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از احداث شعبه استانی بنیاد امور بیماری‌های خاص در کهگیلویه‌وبویراحمد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۴۸۵۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از احداث شعبه استانی بنیاد امور بیماری‌های خاص در کهگیلویه‌وبویراحمد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در نشست مبارزه با بیماری‌های خاص در یاسوج با بیان اینکه بیماران خاص به توجه ویژه نیاز دارند، اظهار داشت: پاسخگویی و پیگیری به موقع و متعهدانه مسئولان اثر روحی و روانی مثبتی بر این بیماران دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید تسهیلات ارزان‌قیمت با سود کم در کنار دیگر حمایت‌ها و کمک‌ها در دستورکار مسئولان مربوطه قرار گیرد، افزود: ارائه این تسهیلات می‌تواند بخشی از مشکلات این بیماران را رفع کند.

محمدی با اشاره به روند افزایشی اهدا عضو در این استان، تصریح کرد: هرچند این موضوع که فردی حیات خود را از دست دهد متأثرکننده است اما احساس مسئولیت مردم این استان و اینکه با اهدا عضو عزیزان خود جان فرد دیگری را نجات می‌دهند بسیار ارزشمند است.

وی توجه به بحث ورزش همگانی در راستای نشاط روحی و روانی بیماران خاص را مهم ارزیابی کرد و خواستار فعال شدن هیأت ورزش‌های بیماران خاص در استان شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی شامل خدمات ارائه شده به بیماران خاص توسط دستگاه‌های مختلف به‌ویژه بیمه‌ها با محوریت دانشگاه علوم پزشکی شد.

محمدی با بیان اینکه احداث شعبه استانی بنیاد امور بیماری‌های خاص نیازمند حداقل 2 هزار مترمربع زمین است، اظهار کرد: مشکل تأمین زمین برای احداث این بنیاد در چند ماه آینده از طریق بخش دولتی یا خصوصی حل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار