مدیرعامل شركت صنایع آذرآب اراك:

واردات بی رویه كالاهای مشابه بزرگترین مشكل شركت صنایع آذرآب اراک است

مدیرعامل شركت صنایع آذرآب اراك گفت: واردات بی رویه كالاهای مشابه تولیدات شركت صنایع آذرآب اراک از كشورهای چین و كره جنوبی بزرگترین مشكل این شركت است كه با وجود پیگیری های لازم از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنان این واردات ادامه داشته و تولیدات شركت حتی در داخل كشور هم بازار فروش ندارد.

کد مطلب: ۴۸۴۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، فریبرز برنا در جلسه ستاد راهبردی مدیریت اقتصاد مقاومتی در محل شركت صنایع آذرآب اراك، افزود: نبود بازار فروش در سال های گذشته بدهی های زیادی برای شركت آذرآب اراک به وجود آورده كه هم اكنون در پرداخت آنها با مشكل روبرو هستیم.

وی ادامه داد: كمبود نقدینگی، مطالبات معوقه از سازمان های دولتی، نبود بازار فروش داخلی و خارجی و عدم بهره‌ گیری مجریان پروژه ها از ظرفیت های داخلی از دیگر مواردی است كه سبب بروز مشكل در شركت صنایع آذرآب شده است.

مدیرعامل شركت صنایع آذرآب اراك اظهار داشت: هم اكنون شركت صنایع آذرآب در 2 مناقصه با 2 شركت بین الملی برنده شده كه در صورت عقد قرار داد با این 2 شركت مشكلات مالی شركت به كلی حل می شود، اما به دلیل بدهكاری به اداره كل امور مالیاتی استان و مرکزی نداشتن برگه مفاسا حساب، شركت نمی تواند از تسهیلات بانكی برای وارد كردن مواد اولیه استفاده كند.

برنا بیان کرد: در حال حاضر تنها 25 درصد از ظرفیت تولیدی شركت صنایع آذرآب اراک به كار گرفته شده است.

تقسیط بدهكاری 140 میلیارد ریالی شركت صنایع آذرآب به 24 ماه و تقسیط بدهكاری یكصد میلیارد ریالی این شركت به اداره كل امور مالیاتی استان به 36 ماه برای دریافت برگه مفاسا حساب از سازمان امور مالیاتی مهمترین مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار