در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان شد:

بخش غیر دولتی باید تقویت و مورد حمایت قرار گیرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات بودجه ای آموزش و پرورش تقویت و حمایت از بخش غیر دولتی می باشد.

کد مطلب: ۴۸۴۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری با بیان اینکه توسعه مدارس غیر دولتی مورد حمایت آموزش و پرورش می باشد اظهار داشت: این توسعه و تقویت باید در سایه نظارت مستمر قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در استان نزدیک به 30 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند عنوان کرد: این رقم تقریبا 12 درصد دانش آموزان استان را شامل می شود.

وی با افزودن این مطلب که تحصیل دانش آموزان هزینه هایی را برای آموزش و پرورش در بر دارد خاطر نشان ساخت: مدارس غیر دولتی کمک بزرگی در کاهش هزینه ها برای آموزش و پرورش هستند که ما بایستی از چنین ظرفیتی حمایت کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهار داشت: حضور نیروهای آزاد و شاغل جهت تدریس در این مدارس در راستای اقتصاد مقاومتی هم به حل مشکل بیکاری کمک می کند و هم به عنوان منبع در آمد برای همکاران شاغل است.

ناصری در پایان از مدارس غیر دولتی با عنوان سرمایه و ثروت برای آموزش و پروش یاد کرد وتصریح نمود : ما نباید از چنین سرمایه هایی غفلت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار