سئول مرکز مدیریت راه‌های حمل‌ونقل استان اردبیل:

گردنه‌ها ی استان اردبیل ، پوشیده از برف است

مسئول مرکز مدیریت راه‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: به غیر از شمال استان در سایر محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف و باران هستیم.

کد مطلب: ۴۷۹۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

کرامت حمزه نیاری در گفت وگو با خبرنگارپانا، در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی استان اردبیل تصریح کرد: با بارش برف از روز یکشنبه در اغلب محورهای مواصلاتی استان نیز شاهد بارش باران و برف هستیم؛ بطوریکه سطح اغلب جاده‌ها خیس و لغزنده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر خیسی جاده‌ها گردنه‌ها نیز پوشیده از برف است، تأکید کرد: بیشترین بارش برف در محورهای اردبیل- سرعین، خلخال- اسالم، صائین- آستارا، خروجی اردبیل به سمت کورائیم و اردبیل- سرچم است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های استان تأکید کرد: بعد از سه‌راهی خلخال شاهد تبدیل شدن برف به باران هستیم و ب این وجود از محدوده کجل مجدداً بارش‌ها به برف تبدیل می‌شود.

حمزه نیاری با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی شمال استان و دو شهرستان بیله سوار و پارس‌آباد هوای بهاری در جاده‌ها حاکم است، متذکر شد: بعد از گرمی بارش‌ها به اتمام رسیده و برف و بارانی در جاده‌ها مشاهده نمی‌شود.

وی در خصوص وضعیت تصادفات جاده‌ای با توجه به پوشش جاده‌ها با دوربین‌های نظارت تصویری افزود: تصادفات جاده‌ای در مجموع در محدوده دوربین‌ها کاهش یافته و در دو روز گذشته نیز در محدود دوربین‌ها تصادف و واژگونی نداشتیم.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های استان به ضرورت به همراه داشتن زنجیر چرخ جهت تردد در محورهای مواصلاتی استان تأکید کرد و افزود: علاوه بر این لازم است رانندگان با احتیاط تردد داشته و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار