از سوی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت:

پیام تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)

معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت طی پیامی میلاد فرخنده حضرت فاطمه « س» را تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۴۷۸۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، مجید بختیاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن تبریک سال نو و آرزوی شادکامی و برکت فراوان در سال جاری برای تمامی هموطنان در سالروز ولادت باسرسعادت و فرخنده دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه« س» و گرامی داشت روز زن طی پیامی گفت: نقش زن درجامعه از محوری‌ترین نقش‌ها به شمار می‌آید . زنان در دو نقش همسری و مادری حیاتی‌ترین و اصیل‌ترین نقش‌ها را در ایجاد سلامت درمحیط خانواده ایفا می‌کنند .

وی خاطرنشان کرد:‌ جامعیت و گستردگی افق اندیشه و دیدگاه‌های تحلیلی درباره کارکردهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی زنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت :نقش کلیدی و محوری زنان در فراز و فرود جامعه انسانی در این کلام امام خمینی (ره) خلاصه می‌شود که فرمودند، «صلاح و فساد جامعه در گرو صلاح و فساد زن‌هاست»

بختیاری با تاکید بر اینکه سیره عملی حضرت زهرا (س) بهترین الگو در همه ابعاد است، خاطرنشان کرد: اسوه‌گیری و الگوپذیری از سیره عملی نخبگان و انسان‌های کامل و همگونی به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری آنان یکی از راه‌های رسیدن به کمال انسانی است و سیره عملی حضرت زهرا (س) و زینب کبری (س) برترین الگو در تمامی ابعاد زندگی فردی، سیاسی و اجتماعی به شمار می‌رود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت :اگر شما به یک مرد آموزش دهید در بهترین حالت تنها به یک مرد آموزش داده اید، اما اگر به یک زن آموزش دهید در واقع به یک نسل آموزش داده اید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار