برگزاری نخستین یادواره زن و دفاع مقدس در رودسر

مسئول کمیته امور شهرستان های کنگره هشت هزار شهید استان گیلان از برگزاری نخستین یادواره زن و دفاع مقدس با محوریت مادر شهیدان جنیدی در شهرستان رودسر خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۸۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حسین داداشی در نشست هماهنگی برگزاری یادواره زن و دفاع مقدس در شهرستان رودسر اظهار کرد: یادواره زن و دفاع مقدس در آستانه کنگره هشت هزار شهید استان گیلان، روز سه شنبه هفدهم فروردین ماه جاری در رودسر برگزار می شود.
وی با بیان اینکه استان گیلان 33شهید زن تقدیم انقلاب و نظام کرده ، افزود: بیش از 400نفر خواهر رزمنده در دوران دفاع مقدس از این استان داریم که افزون بر یکصد نفر آنها از شهرستان رودسر هستند .
مسئول کمیته امور شهرستان های کنگره هشت هزار شهید گیلان با اشاره به اینکه تعداد آمار خواهران اعزامی به جبهه های جنگ از رودسر بیشتر بوده، همین امر را دلیل انتخاب رودسر به عنوان مرکز برگزاری یادواره زن و دفاع مقدس ذکر کرد.
داداشی اضافه کرد: در این یادواره تمام تلاش ها بر این است که مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان جامعه منتقل شود ضمن اینکه فرصت و بستر لازم برای ارائه الگوها و اسوه های رهروان حضرت زهرا (س)و حضرت زینب (س)به دختران و زنان جامعه امروزی خواهد بود.
وی یادآور شد: اولین کنگره هشت هزار شهید گیلان، نیمه اول اردیبهشت ماه امسال در مرکز استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار