معاون آموزشی آموزش و پرورش محلات به پانا خبر داد:

راهیابی 8 هنرجوی محلاتی به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی هنرستان ها

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان محلات گفت: 8 هنرجوی محلاتی به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی هنرستان ها که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود راه پیدا کردند.

کد مطلب: ۴۷۸۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

سعید جوادی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: 22 هنرجوی محلاتی در مرحله استانی مسابقات علمی کاربردی هنرستان ها که در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش استان مرکزی ترغیب دانش‌آموزان به رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش است و سعی می‌شود از طریق برگزاری هرچه مطلوبتر این قبیل مسابقات زمینه آشنایی اولیاء و دانش‌آموزان با ویژگی‌ها و کارکردهای هنرستان‌ها فراهم شود تا از این منظر بتوان دانش‌آموزانی را که علاقمند به کسب مهارت‌های علمی هستند به این رشته‌ها هدایت کرد.

معاون آموزشی آموزش و پرورش محلات ادامه داد: چهاردهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کار و دانش در سطح مدرسه و منطقه برگزار شد که 15 هنرجوی محلاتی به همراه 163 هنرجوی از مناطق استان مرکزی در 10 حوزه مختلف امتحانی در سراسر استان مرکزی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان مرحله استانی 7 نفر از هنرجویان محلاتی موفق شدند به مرحله کشوری که اردیبهشت امسال برگزار می شود راه پیدا کنند.

جوادی در تشریح جزئیات مقام‌‌های هنرجویان محلاتی ابراز داشت: در رشته تاسیسات بهداشتی علی‌اصغر صفری به همراه علیرضا اکبری از هنرستان الغدیر به ترتیب مقام اول و دوم استان را کسب کردند، در رشته نقشه کشی ساختمان امید بهرامی و علی شمسی دوست با مقام‌های دوم و سوم استان از هنرستان الغدیر، در رشته تصویربردای محدثه سادات موسوی به عنوان نفر دوم و سپیده هوشی به عنوان نفر چهارم استان از هنرستان بانو امین اصفهانی و در رشته مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده محدثه خدای‌وندی با کسب مقام چهارم استان از هنرستان بانو امین اصفهانی در شاخه کار و دانش به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اضافه کرد: از 7 نفر هنرجوی محلاتی که به مرحله استانی راه پیدا کردند، مریم اسلام بیک در رشته نقشه کشی معماری از هنرستان دکتر حسابی موفق شد به مرحله کشوری این شاخه راه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار