/ ورزش، گردشگری، همبستگی/رییس کمیسیون توریسم کمیته ملی المپیک:

جشنواره زمستانی را می توان در زمره پروژهای گردشگری در سطح ملی جای داد

خبرگزاری پانا: رییس کمیسیون توریسم کمیته ملی المپیک گفت: جشنواره زمستانی را می توان در زمره پروژهای گردشگری در سطح ملی جای داد.

کد مطلب: ۴۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید کوروش مجتبوی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره زمستانی همدان افزود: جشنواره در نوع خود پروژه ای است که می تواند در زمره پروژه های گردشگری و ورزشی در سطح بین المللی و ملی جای گیرد.

وی حضور در همدان را مایه افتخار خود و قهرمنان دانست و افزود: بر خود می بالیم که در این ایام میهمان مردم میهمان نواز همدان هستیم و بر این میهان نوازی قبطه می خوریم.
مجتبوی در ادامه یادآور شد: برای اولین بار است که شاهد نادرترین برنامه فرهنگی یعنی تجلیل از قهرمانان دوره های مختلف المپیک از 1948 تا 2012 در همدان هستیم.
وی اضافه کرد: برگزاری چنین مراسمی نشان از اتحاد، اجتهاد، اعتقاد، وحدت رویه و تعامل مسئولین استان به ویژه در حوزه میراث فرهنگی است.
مجتبوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: قهرمانان المپیک 60 سال در انتظار بودند تا چنین احترامی از مردم کشور و مسئولین ببینند که استان همدان توانست این انتطار را عملی و برآورده کند.
رییس کمیسیون توریسم کمیته ملی المپیک در پایان خاطرنشان کرد: همدان با برگزاری این جشنواره توانست خود را به عنوان اولین قطب گردشگری معرفی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار