همکاری بیش از 486 هزار همیار پلیس در مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از همکاری بیش از 486 همیار پلیس دانش آموز و فرهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۵۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سیدعلی قاسمی با اعلام اینکه 446 هزار و 124 دانش‌آموز به‌عنوان همیار پلیس با راهنمایی و رانندگی همکاری می‌کنند، گفت: 40 هزار و 443 نفر از فرهنگیان مازندران به‌عنوان همیار پلیس فعالیت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه 446 هزار و 124 دانش‌آموز مازندران به‌عنوان همیار پلیس با راهنمایی و رانندگی همکاری می‌کنند، گفت: 40 هزار و 443 نفر از فرهنگیان مازندران به‌عنوان همیار پلیس در خانواده بزرگ آموزش و پرورش در کنار پلیس فعالیت دارند.

قاسمی تصریح کرد: آموزش و پرورش بستر مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ است و در راستای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک، طرح همیاران پلیس در مدارس ابتدایی استان اجرا شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یادآوری، هدایت و راهنمایی به قوانین و مقررات از مواردی است که فرزندان در هنگام رانندگی به والدین خود توصیه می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان سخنانش، گفت: 250 هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی مازندران در اجرای طرح همیار پلیس در 2 هزار مدرسه با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار